Ga naar inhoud


[XTREME] UCAS ontvanger "Wat kun je er nog mee"


mkootstra

Aanbevolen berichten

Wat kun je nog met Xtreme ontvangers? Ik heb 2 HUCI6500 ontvangers en een HUCI6400. Een tijd lang heb ik goed televisie kunnen kijken met UCAS geprogrammeerd maar de laatste tijd was het drama. Moest telkens op [exit] of [OK] drukken omdat ik de melding kreeg dat in geen rechten had. (ik had overigens wel beeld en geluid) Dit was inclusief een originele CD in een CI-slot.

 

Ik heb nu een topfield gekocht en daar het CD CI module in geplaatst en nu een goed werkende ontvanger. Maar de Xtremes zijn wel erg gebruikersvriendelijk dus hebben wel mijn voorkeur. Of diverse foras staan draadjes met of andere firmware of andere software op CAM of zelfs andere software in de ontvanger.

 

Ik heb een UCAS 2+ programmer van DUOLabs dus dit is zelf te doen maar wat werkt?

 

Iemand een idee om weer probleemloze ontvangers te krijgen met CD (desnoods met een ASTON 1.07 of CD module)

 

Groeten Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus als UCAS 3.0 op de interne kaartlezer staat dan moet de oranje kaart van Canal Digitaal probleemloos werken?

 

Ik moet dan even kijken want volgens mij stond dat erop en kreeg ik begin oktober problemen (NED1 deed het toen niet meer)

Met de CD module daarna kreeg had ik zogezegd andere problemen.

 

Groeten Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat ook een mogelijkheid om de interne kaartlezer volledig uit te schakelen en dan werken met de CI. Zo zal je verlost zijn van de vervelende meldingen. Hoe dat moet staat beschreven op Ant's forum.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

kan het zelf niet meer testen heb de Xstreme verkocht maar wel weet ik dat je als je ucas 3.0 erop hebt gezet even een complete factory reset moet doen, heb erg veel voor andere mensen dat gedaan en tot op heden nog niet gehoord dat het niet meer zou werken...ook werkt een mediaguard ci erg traag dus of dat nu een verbetering is?

 

Normaal gesproken werkt een interne kaartlezer vele malen sneller dan een common interface module.

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...