Ga naar inhoud


S3 kaart werkt niet meer in kaartlezer Clarketech


Aanbevolen berichten

Kennis van mij sloot 4 weken geleden zijn STB abbo om naar STB+HD pakket en kreeg een nieuwe oranje seca3 smartcard. Als extraatje krijg je dan een maandje alle film/sportzenders. De smartcard werkte prima in de kaartlezer van zijn Clarketech 5000HD. Maar nu die previewperiode voorbij is niet meer, hij heeft een Aston module (een mediaguard gaf heel veel freezes) moeten kopen om weer beeld te krijgen. Ikzelf heb precies hetzelfde, ook een nieuwe smartcard die na 4 weken niet meer werkt in de kaartlezer van mijn 5100 CT. Maar mijn 1 jaar oude oranje seca3 kaart met Basis+HD abbo werkt WEL in de kaartlezer van mijn 5100 clarketech! RAraRa Hoe kan dat??? Meer mensen die dit hebben? Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan zal je toch even moeten bellen ,gebeurt wel vaker bij cd ,de kaart is niet volledig

geregistreerd ,of je krijgt weer een nieuwe kaart ,kan ook nog

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis heeft gebeld met CDS, maar was helemaal goed geregistreerd volgens de klantenservice, is met ontvanger en kaart naar een dealer gegaan, kaart doet het wel in een andere ontvanger, kreeg een goedgekeurde mediaguard cam mee, heel even getest daar en toen thuis zag hij allemaal freezes en onderbrekingen. Omgeruild voor een Aston 2.25 cam. Ik had gisteren géén beeld meer met de kaart in de kaartlezer van mijn CT5100HD, vanmorgen nog eens geprobeerd en toen deed ie het ineens weer wel! Snap er niks meer van. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...