Ga naar inhoud


KPN Experia Box op Topfield SRP-2410 aansluiten?


BBC

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben een volkomen leek op dit gebied :(, maar had toch graag wat informatie over het volgende:

 

Ik heb sinds kort een nieuwe Topfield SRP-2410 gekocht, omdat deze ook een LAN aansluiting heeft die ik overbodig vond :), maar na veel lezen op het Duitse Topfield forum toch mischien wil gaan gebruiken confused

 

Ik heb nu InternetPlusBellen van KPN met de Experia Box, daarop heb ik 3 PC's aangesloten allemaal draadloos.

 

Kan ik hier nu ook gedraad de 2410 op aansluiten, of met andere woorden wat ben ik hier voor nodig, de één zegt inpluggen de ander zegt je moet een router kopen?

 

Omdat de Experia Box op een vervelende plaats zit kan ik dit niet zo maar even proberen, ik wil er wel een kabel voor aanleggen maar moet hem dan ook kunnen gebruiken :Dwink

 

En is het dan ook mogelijk om de 2410 te benaderen vanaf mijn PC, om bijvoorbeeld een kanalenlijst aan te passen?

 

Met andere woorden waar begin ik aan crazy:D

 

Groetjes,BBC

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Gewoon eerst proberen met een kabel. Omdat je Experia Box op een lastige plek zit, kun je je Topfield wel daar ff zetten en aansluiten met een UTP (netwerk) kabeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Gewoon eerst proberen met een kabel. Omdat je Experia Box op een lastige plek zit, kun je je Topfield wel daar ff zetten en aansluiten met een UTP (netwerk) kabeltje.


Hallo,

Dank je, daar had ik zelf ook al aan gedacht maar dan kan ik nog niet zien of hij verbinding maakt, of ik moet de tv daar ook naar toe slepen frown

Niemand die het zo weet, die ook de Experia Box heeft?

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Dan toch even een lange UTP kabel gebruiken? Gelukkig zijn die niet zo duur en komen die dingen altijd wel weer van pas.


Hallo,