Ga naar inhoud


Geen Hd Canalen werkend


Fried

Aanbevolen berichten

Hey,

 

Ik heb de overstap gemaakt van de dreambox 7025 naar de Vu+ duo,omdat ik toch het max uit mijn tv en box wil halen, en net daar loopt het mis.

 

Ik heb de Vti 2.2 image erop gezet met cccam 2.2.0 en laatste settings van Enig02-Set_10_12_10.

 

Ik zie de Hd zenders van 23.5/O in de lijst staan maar ik krijg van geen beeld.Als ik kijk met de signaalzoeker heb ik 70% in de DVB-S en in de DVB-S2 0%.

 

Ik heb twin lnb's op mijn T55 staan van het merk Vantage 0.2 db.

 

Ik hoop dat er iemand mij zou kunnen helpen want de vu+ duo heeft me nu al overtuigd van zijn kwaliteiten.

 

grt

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je de kaart van tv vlaanderen er niet ondersteboven in gestoken dat is ook een veel voorkomende fout in de vu duo

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stevie-v
heb je de kaart van tv vlaanderen er niet ondersteboven in gestoken dat is ook een veel voorkomende fout in de vu duo


Nee nee,de kaart steekt er goed in de rest van de zenders werken normaal.

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan kan ik je niet helpen ik heb namelijk open pli 1.0 op mijn vu duo installed ipv vti

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Maar heb je een Seca 3 kaart en heb je wel een HD abonnement?


Bij tv vlaanderen heb je standaard aantal zenders in Hd die zijn in je abbonnement inbegrepen,en die kan ik zelf niet zien.

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fried
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Maar heb je een Seca 3 kaart en heb je wel een HD abonnement?
Bij tv vlaanderen heb je standaard aantal zenders in Hd die zijn in je abbonnement inbegrepen,en die kan ik zelf niet zien.
Dat geldt in Nederland ook (voor Ned 1,2 & 3 HD), maar daar heb je wel een SECA3 kaart voor nodig. Ik weet niet of dat in Vlaanderen ook zo is, maar je hebt de vraag of je zo'n kaart hebt, niet beantwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...