Ga naar inhoud


[RE-8000 / RE-9000] REBOX-SOFTWARE MOET OPEN SOURCE WORDEN


amrabed

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: remo
Bij de laatste versie van de Octagon moet er een plugin worden geinstaleerd voor de kaartlezer.
Hij neemt wel ongecodeerd op dus alles is terug te zien.

Ook zit de fastscan erin.

Iemand ook al eens geprobeerd hoe de Octagon firmware omgaat met twee kaarten, zoals TVV & CD tegelijk te gebruiken? Dit is nog steeds de grootste bug die ik heb met de huidige Rebox firmware.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cronos, mijns inziens niet echt 100% correct, maar dit is ook een prob op de originele Rebox FW.

 

Ik kan nu wel naar Trace Tropical kijken, maar ben Extreme Sports en nog enkele andere zenders kwijt... Het zal steeds een beetje geven en nemen worden vrees ik.

 

Maar CDS/TVV Fastscan zitten er wel in.

 

 

Omschakelen tussen TVV en CDS gaat wel vlugger lijkt me. Normaal heb je een zestal seconden de melding 'gecodeerde zender' maar met Octagon FW/MCAS heb ik hier geen last meer van. Beeld staat er binnen de 2 seconden.

 

 

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre
Ik kan nu wel naar Trace Tropical kijken, maar ben Extreme Sports en nog enkele andere zenders kwijt... Het zal steeds een beetje geven en nemen worden vrees ik.
Maar CDS/TVV Fastscan zitten er wel in.

Omschakelen tussen TVV en CDS gaat wel vlugger lijkt me. Normaal heb je een zestal seconden de melding 'gecodeerde zender' maar met Octagon FW/MCAS heb ik hier geen last meer van. Beeld staat er binnen de 2 seconden.


Blijft vreemd, ik heb geen probleem met Extreme sports, weet je zeker dat je problemen niet met je keys op je smartcard zijn? Ik gebruik nog wel de originele firmware. Trace Tropical heb ik niet als zender, dus dat kan ik niet voor je testen.

Het 6 tal seconden wachten op beeld met de melding "gecodeerde zender"; is voor mij de grootste ergernis bij het gebruik van de beide (TVV/CD) kaarten. Daar werd ik echt gefrustreerd van, ook mislukt opnames door deze melding. Dus als de Octagon firmware hier geen last van heeft, dan zit dit probleem dus toch in de originele Firmware van Rebox en dan ga ik toch eens overwegen om de software aan te passen naar Octagon.
Ik gebruik nu de Astoncrypt module (2.25), deze conflicteerd ook met de interne kaartsloten en is gewoon ook geen oplossing, ik heb hier dus ook allerlei verschillende problemen mee. Dit is alleen allemaal minder zwaarwegend dan het zes seconde wachten op beeld met de melding "Gecodeerde zender", want daar ben ik nu wel vanaf bij het gebruik van de Aston module, maar uiteindelijk zou ik liever de Aston module ook niet willen gebruiken.

Ik wacht nog even op de laatste firmware en dan moet dit probleem eindelijk eens een keer aangepakt zijn, want dit probleem speelt ook al meer dan een jaar. Kan je trouwens met de Octagon wel beide interne kaartsloten tegelijk gebruiken?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...