Ga naar inhoud


Sky radio


Gast

Aanbevolen berichten


Ik denk een "Lokker" ofwel een mogelijkheid om te zeggen:"zie je wel, wij komen steeds met meer zenders (ook al pas na 2,5 jaar,zefs voor irdeto"<P>Ik zag vandaag weer een brief van C+ waarin een verbeterde ofwel een duidelijkere uitleg waarom de introductie van het Toppakket e.e.a op verzoek van de consumentenbond.<P>Samengevat, ik hoop dat ze lang en druk blijven met het regelen van al die onzin en ons (samen met Sat4All)met rust laten.<P>Ik kijk Kabel, zonder C+ en hobby verder met wat oude onderdelen en luister gelijk naar Skyradio via 100.7 op mijn 20 jaar oude portable radio (mono). <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky Radio zend nog steeds uit op 12547 horizontaal.<BR>Is hij weg geweest dan?<P>Punai cool.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Punai (edited 09 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ophef om zo'n zendertje , om de tien minuten reclame en ze laten de mensen om de vijf minuten horen op welke frequentie ze uitzenden (alsof ze dat nog niet weten)<BR>Al met al een ballen zender. frown.gif<BR>Maar leuk om te weten dat het op de sat te ontvangen is smile.gif<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky Radio is mijn minst geliefde radiozender maar ja. Radio Veronica is een zender met veel geouwehoer overdag. Wat blijft er over?<BR>Kink? mij te alternatief.<BR>Magicstar op de hotbird maar ja, dat duits hé, yag.<BR>Smaken verschillen uiteraard maar wie weet HET radiostation waarvan je kunt genieten van goede muziek?<P>Punai<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het ligt eraan waar je van houdt Punai. Waar ik wel regelmatig naar luister is de TV-zender Krisma op de hotbird, da's die zender met die vage beelden op technohouse.<BR>TV uit, versterker op 10 en genieten maar (wat mij betreft) !!!<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...