Ga naar inhoud


[DM7025] Scart probleem?


Fried

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb het volgende aan de hand met mijn box,zap ik tussen zenders dan valt opeens mijn beeld weg en zit ik terug gewoon terug via de tv modus te kijken,ga ik in mijn menu naar tuner instellingen dan net het zelfde probleem.Het is net of de scart wegvalt van mijn box.De box loopt niet vast.

 

grt

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites


Neen ik heb geen 7025+,zou het aan de voeding kunnen liggen.

 

Het is we een oudere type van voeding,heb nog een voeding van een 7025+ liggen is dat dezelfde als de 7025 anders wissel ik deze om.

 

grt

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Een voeding van een 7025 + kan NIET zomaar in een gewone 7025 worden geplaatst, hiervoor moeten er een paar dingen worden veranderd..

Even zoeken op het forum en de opgegeven elco's vervangen..

Linkje....


Je hebt het hier over een groene voeding,die van mij is een gele voeding dus de oude.Dus eigenlijk kan ik er niets mee,want het is geen schema of wijzigingen die verduidelijken hoe de gele voeding te vervangen door de groene.

grt

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 7025 voeding kan gele of groene plakband om de trafootjes hebben, dat maakt verder niet uit, het zijn dezelfde voedingen en die kun je zondermeer uitwisselen. Ook de elcootjes zitten op nagenoeg dezelfde plaats.

 

De 7025+ heeft een andere voeding, met andere uitgangen ook, die kun je dus niet zomaar uitwisselen met een 7025 voeding ongeacht de "kleur".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
De 7025 voeding kan gele of groene plakband om de trafootjes hebben, dat maakt verder niet uit, het zijn dezelfde voedingen en die kun je zondermeer uitwisselen. Ook de elcootjes zitten op nagenoeg dezelfde plaats.

De 7025+ heeft een andere voeding, met andere uitgangen ook, die kun je dus niet zomaar uitwisselen met een 7025 voeding ongeacht de "kleur".


Dat noem ik nog eens duidelijke taal.Niet uitwisselen gewoon de elco's vervangen.Gene zever maar doen.

Bedankt dan weet ik alvast wat ik volgende week kan doen.

Vu+ Duo / 500GB HD / CCcam 2.2.1 / WaveFrontier T55 / OpenPli 2.0 Beta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de nieuwe plus voeding toch al hebt liggen, dan zou ik er gelijk aan beginnen. Hij is nl stukken beter doordat ie minder warmte produceert.

 

Vind je het te moeilijk dan kom je maar langs.

 

en hier de elco's voor de oude voeding ...

 

C8 2200uF 16V or 25V

C2 100uF 25V or 35V

C5 47uF 25V

C26 100uF 25V

C27 220uF 25V

C36 100uF 25V of 35V

post-38911-1318261648,3117_thumb.jpg

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...