Ga naar inhoud


[RE-8000HD] Zwart beeld bij zappen


Dutch

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd problemen met het beeld bij het zappen. IPV van een vloeiend beeld krijg ik even beeld, dan ong 1½ tot 2 seconde op zwart en dan komt het beeld weer. Dit heb ik alleen op de CD HD kanalen, maar niet op allemaal. Iemand een idee wat dat kan zijn? Het kan zijn dat hier al een draadje van is maar ik ben even een tijdje niet online geweest.

MVision HD400S - Rebox RE-8000HD PVR - NAS DNS-313 - Xtreamer - 85cm schotel - Duo Twin LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit gedrag is normaal bij Zapping mode = zwart scherm.

 

Zet je Zapping mode op stilstaand beeld dan verschijnt het beeld van de nieuwe zender zonder zwart tussenbeeld, maar het stilstaande beeld blijft wel even staan tijdens de wisseling omdat de CD smartcard-decoding weer op gang moet komen.

 

De instelling Zapping mode zit in het Display menu.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dutch
Jawel, ik heb aanpasingen gemaakt en is hij gewoon weer vloeiend bij het zappen. Bedankt Grtn Erwin


Wat bedoel je met vloeiend ?

Gaat het beeld van het kanaal wat je aan het kijken bent meteen over in het beeld waar je naar toe hebt gezapt ?.

Ik heb namelijk al altijd mijn beeld op 1080I vast en dat gaat echt niet vloeiend, moet namelijk zo'n 3sec. wachten voordat ik weer beeld heb, vandaar deze vraag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...