Ga naar inhoud


hoe krijg ik vizcam aan de praat in de pkt image (devilsimage)


Boes

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Het lukt me niet om de vizcam aan de praat te krijgen in pkt image.

 

welke bestanden moet ik waar neerzetten?

 

je hebt var/emu daar zet ik het programma neer

var/keys de configs

 

maar moet ik geen stop op startscript ergens neerzetten? als ik het script in var/etc zet (zoals bij aaf) gebeurt er niks....of heb ik die niet nodig??

 

wie weet?

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb bij de eerdere pkt image's ook geprobeerd om vizcam te doen draaien maar tevergeefs frown . Wat hier binnenshuis wel al maanden zéér stabiel draait is mgcamd 1.35 op de Kathy met PKT image naar Dreambox 800HD met cccam 2.1.1.

 

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de nieuwe PKT image "2K11" er in zitten: Hierbij is het mogelijk om de vizcam via het menu te downloaden.

 

Er zaten waarschijnlijk gewoon een paar foutjes in de devils image.

Bij deze nieuwe image is dus geen stop of start script nodig. De binary moet in de VAR/EMU map en de configs in de var/keys.

 

de Y2K11 loopt stabiel: ik ben er nu 2 uurtjes mee aan het spelen en ik heb nog geen vastlopers gehad, ook mijn HD krijg ik in deze versie gemount.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bangkok By Night

 

Dat was toch een versie voor op de usb he? Ik kom niet verder dan een "welcome"; en dan gaat alles uit.

 

 

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

euhm probleem opgelost....een partitie deed moeilijk; het was dus wel degelijk voor de usb (BA); Bangkok, bedankt voor de link.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...