Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Hoe Topset te gebruiken op laptop zonder aansluiting voor 0-modem kabel


stuk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds kort een laptop maar kan daar de 0-modemkabel niet meer op aansluiten. is er een andere mogelijkheid om met de laptop en Topset de ontvanger te benaderen.

Met vriendelijke groet,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een nieuwe kabel geleend van de zaak waar ik werk maar ik krijg met geen mogelijkheid contact met de ontvanger.

Ik heb in het options menu van Topset alle mogelijke configuraties geprobeerd maar zonder resultaat.

wat zou dat kunnen zijn? voorheen op m'n vaste PC werkte het altijd probleemloos.

Met vriendelijke groet,

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt er van af welk merk en type kabel (software) je hebt. Kun je in het start menu geen nieuwe software vinden?

 

Zo niet dan kun je het ook eens via apparaat beheer proberen. Zoek daar je kabel en kijk eens onder instellingen of eigenschappen of zoiets.

 

Misschien staat er rechtsonder in de taakbalk ook wel een icoontje. Hier kun je misschien ook wel wat instellingen veranderen.

 

Zorg wel dat je de kabel aangesloten hebt zodat je zeker weet dat de software en drivers geladen worden.

 

suc6

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het betreft het programma Topset, dit is een programma om een satelliet ontvanger te benaderen.

Ik heb de software (BELKIN) die bij de kabel zit geinstalleerd maar kan met geen mogelijkheid een compoort kiezen in het programma. Ook kan ik nergens de BELKIN software configureren.

Ik zou het echt niet meer weten.

Denk aleer gij doende zijt en doende denk dan nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...