Ga naar inhoud


Softcam manager voor orginele image en ook Blackhole !


Joecks

Aanbevolen berichten

Vond op een ander forum een bericht van iemand over deze plugins, ze zijn voor de orginele image maar werkt ook bijzonder goed in de Blackhole image !

 

Download hier Multiupload

 

Bestanden uitpakken en vervolgens:

 

Installeren in Blackhole met Groeneknop -> gele knop -> Manual install IPK package

 

Daarna rebooten en vervolgens de benodigde CAM installeren...

Duurde bij mij wel een tijd en moest het een paar keer opnieuw proberen , uiteindelijk lukte het downloaden en het werkt als een tierelier!

 

Citaat:
Hi,

 

I attach two plugins SoftcamManager and SysInfo for pure cvs images. No changes necessary for the images before using these plugins and no changes are made by these plugins. After install - the plugins can be found in Menu -> Setup.

 

Plugin SoftcamManager : Restart dreambox after first install. The plugin allows download/install/start/stop of softcams. The cam binaries are installed in /usr/bin/cam and the cam scripts in /usr/script/cam. If popular, I can add the Autocam facility in future.

 

Available for download from plugin server :-

 

cccam2.2.1_0.1-r0_mipsel.ipk

cccam-cfg_0.1-r0_mipsel.ipk

scam3.59_0.1-r0_mipsel.ipk

mgcamd1.35a-newcs1.67_0.1-r0_mipsel.ipk

oscam0.99.4_0.1-r0_mipsel.ipk

oscam-cccam2.1.3_0.1-r0_mipsel.ipk

hypercam2.06_0.1-r0_mipsel.ipk

 

Plugin SysInfo : It has a number of useful information scripts. Other scripts can be added to the /scripts folder in the plugin.

 

Both plugins tested with Oozoon OE-1.6 and a cvs image.

 

Regards, pcd.

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hmm, nee in de Blackhole image zit helemaal geen softcam ! Met deze plugin kan je verschillende softcams installeren, waaronder CCcam .. Kan ook met Nablio addon maar dan kan je niet meer de orginele BH addons installeren via het menu.

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Joecks
Hmm, nee in de Blackhole image zit helemaal geen softcam ! Met deze plugin kan je verschillende softcams installeren, waaronder CCcam .. Kan ook met Nablio addon maar dan kan je niet meer de orginele BH addons installeren via het menu.

Klopt het dat na een reboot CCcam niet automatisch start?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij startte deze volgens mij wel automatisch (weet het niet meer zeker).. heb overigens vanmorgen geprobeerd om deze plugin op de orginele 5.5 image te installeren maar naar het selecteren van de plugin in het menu krijg ik een crash... Op de BH image werkte CCcam bij mij uitstekend, wel wat problemen met de mgcamd (traag reageren met zenders wisselen)

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Joecks
Bij mij startte deze volgens mij wel automatisch (weet het niet meer zeker).. heb overigens vanmorgen geprobeerd om deze plugin op de orginele 5.5 image te installeren maar naar het selecteren van de plugin in het menu krijg ik een crash... Op de BH image werkte CCcam bij mij uitstekend, wel wat problemen met de mgcamd (traag reageren met zenders wisselen)

Maar dat moet dan toch aa Mgcamd liggen toch,deze plugin installeerd ze enkel en heeft een start script.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee eerlijk gezegd , mgcamd werkt in andere images wel goed.. maar wat je zegt klinkt wel plausibel...

 

Ben overigens alweer met een andere image aan het testen dus gebruik de plugin momenteel even niet...

VU+ duo + Triplesat + FamilieHD

Image, telkens weer wat anders..

Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0

Skin : Army Gradient HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...