Ga naar inhoud


deurwaarder door tv vlaanderen


krisvi

Aanbevolen berichten

frown Ik heb half augustus mijn abo opgezegd omdat ik steeds storingen had en gratis bij Belgacom TV terecht kon. Ik kreeg daarna nog een rekening dat ik tot eind sept moest betalen (ong 28 euro). Blijkbaar wordt er met kalendermaandn gerekend, dat komt in het voordeel van TV Vlaanderen natuurlijk. Enfin, ik had dit niet betaald. Ondertussen verhuist in januari plots brief van incasso, nog even later voor je rustig kan uitzoeken wat er aan de hand is vordering van gerechtsdeurwaarder. Jawel dit kost ons nu meer dan 70 euro terwijl er 0,0 dienstverlening tegenover staat.

Zo kan het gaan. Prettig! Dit bericht zal nog op andere fora verschjnen.

TV Vlaanderen mag me altijd terug betalen natuurlijk ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik denk, dat elke firma zo werkt, of het nu een sat aanbieder is, of een verzekering.

Wanneer je omgekeerd van belgacom naar TV Vlaanderen gewisseld was, had de deurwaarder ook voor de deur gestaan, maar dan uit naam van Belgacom.

 

Wanneer er geen weerwoord is, komt vroeg of laat de deurwaarder.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je verhuist zelf, betaalt de openstaande rekening niet...

 

hoe moet tvv vlaanderen nou weten dat jij een van de goeien bent die ff wat meer tijd nodig hebt en niet een van de slechte die nooit betalen?

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegenwoordig geld er een maximale opzegtermijn van 1 volle maand.

Dus als je op de 2e van de maand het abonnement opzegt, duurt dat nog tot de laatste dag van de volgende maand.

 

Mits je een contrakt aangegaan bent, voor bv 1 á 2 jaar.

Dan geld het opzeg termijn tot de maand na het aangegane contract.

Mits je ruim 1 maand van te voren aangegeven hebt het contract te willen verbreken.

 

Deze regeling geld tenminste in nederland.

Ik weet niet of dit ook in belgié zo is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kan hier alleen maar op zeggen dat je als consument bekend dient te zijn met hun voorwaarden en dat je eigen regeltjes hier niet gelden.....

je bent en blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor abonnementen die je afsluit. of je het er nu mee eens bent of niet.. je hebt immers zelf met de voorwaarden ingestemd toen je klant werd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenaardig , je krijgt een rekening en beslist zelf dat je ze niet betaald zonder TVV hiervan op de hoogte te stellen ? want dat vermeld je niet in het topic , op wie moet je nu eigenlijk boos zijn als je dan een briefje van de deurwaarder krijgt ?

 

ps: ik neem aan dat je een klacht hebt , maar op elk forum dat ik vandaag heb geopend kom ik dezelfde tekst tegen ( van u dus) , nergens lees ik welke stappen je hebt ondernomen na het krijgen van de eerste rekening , het is algemeen geweten dat indien je niet accoord bent de tegenpartij hiervan schriftelijk ( liefst aangetekend ) hiervan in kennis steld , in belgië is het zo dat je ondertussen wel een betaling moet doen van het bedrag dat je wel goed vind in afwachting van een definitieve overeenkomst , anders krijg je de gevolgen die u nu ondervind ,

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...