Ga naar inhoud


[RE-9000HD] Problemen bij het kopiëren van bestanden


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Wanneer ik meerdere films wil kopiëren naar een externe hard disk, dan loopt de Rebox geheid vast. Ik kan één bestand kopiëren, moet dan een deep-sleep uitvoeren, waarbij nog steeds al mijn instellingen verdwijnen, en kan dan pas een volgend bestand kopiëren. Probeer ik toch een tweede bestand te kopiëren, dan stopt hij na ongeveer 2-3 Gb. De enige optie is dan de Rebox uitzetten, waarbij hij net als in deep-sleep alle instellingen verliest, en dan kan ik het bestand opnieuw kopiëren. Komt dit iemand bekend voor, of is er een logica die ik over het hoofd zie?

 

Wat betreft het verdwijnen van al mijn instellingen bij deep-sleep, volgens mijn dealer zou dit opgelost worden met de volgende firmware upgrade, die binnen enkele weken beschikbaar komt. Ik ben benieuwd...

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier heb ik de instellingen opgeslagen in het menu systeem herstellen en dan instellingen opslaan.

 

Bij elke keer als ik de rebox aanzet dan ga ik naar dat menu en dan "herstellen naar opgeslagen instellingen".

 

Dat doe ik al nadat ik de software versie *.37 er op heb gezet, baal er niet eens meer van (het went wel) vanwege het gegeven dat rebox er geen oplossing voor heeft.

 

Ach normaal is het niet om zo te moeten werken maar ja het is een rebox, wie het kan verhelpen is heel erg welkom met de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt erg logisch, ik kan het helaas nu niet uittesten want ik heb alles af moeten sluiten en opbergen, morgen komt de schilder en hij gaat zogenaamd stofvrij schuren (ha ha) dus ik heb de spullen maar even uit de weg geruimd.

 

Maar wel even een vraagje: Op deze manier is de deep-sleep mode toch in feite onbruikbaar? Hij schakelt dan toch niet meer automatisch in als er een opname gemaakt moet worden? (want de klokinstelling is ook out of order...).

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook onbruikbaar althans voor mij dan, en ik wil dat ding niet altijd aan laten staan dus vandaar mijn oplossing om het op deze wijze uit te voeren.

 

Ook heb ik al eens aan diverse personen gevraagd om te kijken of hun er iets mee zouden kunnen maar die kwamen op de zelfde oplossing uit, dus "ach ja miskoop".

 

Opnemen doe ik er niet eens mee dat doe ik met de clarke-tech en externe hd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TangoBravo
Maar wel even een vraagje: Op deze manier is de deep-sleep mode toch in feite onbruikbaar? Hij schakelt dan toch niet meer automatisch in als er een opname gemaakt moet worden? (want de klokinstelling is ook out of order...).

T B

Bij deep sleep schakelt hij weer in als er een opname gemaakt moet worden. Is de opname klaar, dan schakelt de Rebox weer uit. Dit werkt verder OK..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je teruggaat naar deze versie van de software, NL_CFDCSC1ES4_RE9000HDPVR_V10826.ird, dan blijven de instellingen wel bewaard en hoef je niet telkens alles terug te zetten.

 

Dit even ter aanvulling op mijn voorgaande bericht vanwege het gegeven dat ik van alles nagekeken heb om te kijken waar de fout zou kunnen zitten.

 

Of het bij jou werkt weet ik niet maar als je er zin in hebt om het uit te proberen hoor ik het graag, dan weten we zeker dat we hetzelfde probleem hebben iets waar we nu nog geen zinnig woord over kunnen zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar tellen later zag ik dat Jürgen de nieuwe software online zag staan, die er opgezet en nu lijkt het er op dat de instellingen behouden blijven.

 

Stroom er enkele minuten (5) af gehad en alles kwam zowaar weer goed terug dus snel overstappen zou ik zeggen, de rest nog niet nagekeken maar dit is hier een super verbetering kan ik wel zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...