Ga naar inhoud


OpenBlackHole Project


Dutchsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: metropar
bij geleverde file erin zetten en je kan cams
downloaden

gr metropar


Oke dank je.
Mijn eerste indruk van Blackhole is dat de skin mooi en strak is afgewerkt.Helaas na een update via software beheer is deze skin verdwenen. maar goed dat zal wel weer terug komen als er meer van deze image vrij komt.Voorlopig is dit een image waarmee ik even ga experimeteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg aktief is het daar helaas nog niet (laatste commit 7 dagen geleden). Of ze een nachtelijke bouwserver hebben weet ik niet. Ik dacht het niet. dus dat wordt lekker zelf bouwen. Maar het is zo basic dat je zeker voor een dreambox ook kunt bouwen van opendreambox. Dan heb je latere stand van zaken.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de blackhole geprobeerd ik mis een paar dingen,ook al gebruik ik de Nabilo Addons Plugin zoals hierboven beschreven dan nog is de Cccam niet te vinden ik heb zelfs de Ccam handmatig geinstalleerd maar dan nog geen beeld. dus daar moet nog het een en ander aan gebeuren.Ik heb de Mooie Skin eruit geplukt en hier op deze site gezet.(Dreambox)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondekt dat waneer je deze plugins installeerd veel dingen kan doen.

Het enige wat niet werkt bij mij is de settingslijst ik moet kiezen uit Providers of Alles maar Favorieten blijft zwart dus niks te zien.Veder goed beeld en zeer duidelijke letters in de EPG lijst.Het is allemaal nog in het begin maar als dit uitgewrkt wordt dan heeft Pli een geduchte concurent.En zal in mijn ogen dit mijn Image worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...