Ga naar inhoud


sky uk kaart, hoe te activeren?


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Hoe bereken je die boxkey?

Pak de calculator binnen windows bij de Bureau-accessoires. Zet deze op wetenschappelijk. Type het serie nummer in. Kies hex en vul dit aan met 0-en ervoor zodat je 8 digits krijg...


Bedankt, het is gelukt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb sinds een anderhalve maand ook een sky box en kaart overgenomen. Een engelsman ging weer terug dus mooie kans voor mij.

 

kaart al op mijn naam gezet via een bedrijf in Engeland, betaling rechtstreeks aan Sky en Zee en Viewasia via creditcard.

 

Hebben jullie enig idee hoe het zit met EMM's?

ik heb de kaart na activatie namelijk in mijn VU+ gestopt, hehe

 

moet deze nog 1x per maand of jaar in de originele box (die hier stof staat teverzamelen of hoeft dat niet? In engeland wilden ze niks zeggen (keep the card in the box) en wil niet ergens op een forum terecht komen...wat als Sky de kaart blokkeert of erachter komt?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik wil hier even op inhaken.

 

Ik heb hier een witte kaart voor mijn neus liggen, die een tijdje beeld heeft gegeven. Het is een 'Freesat from Sky' kaart. Op de een of andere manier heeft hij zijn update niet gehad, en nu is hij gedeactiveerd.

 

Kan ik deze kaart zonder meer weer aan het lopen krijgen door een belletje naar Sky, of kan ik hem als ijskrabber gaan gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tiens, ik wist niet dat er witte Freesat-for-Sky kaarten in omloop waren, ik dacht dat de blauwe "yellow house" de laatste was. Na het FTA gaan van ITV, C4 en Five heeft zo'n kaart ook niet veel nut meer (ik denk dat enkel nog Pick TV, *5 en 5 USA ermee opengaan).

nu ja, de kaart 48 uur op Sky News laten staan was vroeger voldoende om een nieuwe update binnen te krijgen op zo'n yellow house kaart - weet wel niet of dit nog op de witte kaarten van toepassing is - ik zou zeggen : probeer het eens.

Je hebt toch een ontvanger die de sky updates doorgeeft aan de kaart ? Zoals een skybox of een unix ontvanger met CCcam ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij heeft het ruim een jaar goed gewerkt en vanmiddag ook nog. Ik gebruik de kaart in een skybox waar hij aan gekoppeld is toen ik de kaart kocht en in een dreambox.

Vanavond kreeg ik opeens geen beeld meer op de gecodeerde Engelse kanalen op de dreambox. Ik zet de skybox aan en er werd gevraagd om een pincode. Ik heb de papieren er bij gepakt die bij de kaart zaten en daar stond een pincode op. Deze ingevoerd en op de skybox was er weer beeld. Als ik echter zap naar een ander kanaal wordt er weer gevraagd om een pincode.

Waarom wordt er opeens om een pincode gevraagd en hoe is dit uit te zetten? Dit zal de rede ook wel zijn dat de dreambox het niet meer doet. ik hoop dat iemand me kan helpen en kan verklaren hoe dit opeens is gekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou in de skybox is het probleem opgelost.

in het menu parentcontrol na ingave pincode de optie uitgezet en toen kon ik op de skybox weer zappen zonder problemen.

ik dacht dan zal het op de dreambox ook wel goed zijn, maar nee.

de gecodeerde kanalen blijven met de skycard dicht. Als ik kaart info doe dan zie ik wel dat de codering geldig is tot 11-6-2011. ik heb vanmiddag nog naar eurosport 2 gekeken op de dreambox. ik laat de kaart daar nooit lang inzitten dus terug gestopt in de skybox.

ik heb dreambox herstart en cam herstart. de smartcard can Canaal Digitaal werkt wel gewoon. Die zit normaal in het bovenste slot maar als ik hem in de onderste stop waar normaal die van sky in zit gaat het ook werken. Het kaartslot werkt dus. Ook de sky kaart werkt in de skybox.. iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...