Ga naar inhoud


[DM800HD] Verbeteringen voor de PLI


Boerenjong

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe meten jullie "zapsnelheid"?

 

Ik heb het eens geprobeerd te benchmarken door over 10 zenders te zappen, maar er is geen zinnig kaas van te maken. Verschillen op dezelfde box zijn volgens mij groter dan die tussen boxen onderling. Tussen de antieke 7025, de monsterlijke 8000 en de ram-koning et9000 merk ik eigenlijk geen verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor!!!!!!!!! Gemini zapt sneller .

 

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: Boerenjong
Teletekst start erg traag op

Dan zal je een andere box moeten kopen met een snellere processor.

Dit heeft totaal niets met de image te maken.

Deze vraag is overigens al diverse keren aan de orde geweest en beantwoord door leden van het PLI team.

 

Grts.

Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dat meer psychologisch... Zappen is altijd tussen de 1/2 en 1 seconde... kan niet sneller of langzamer.

 

Daarom nogmaals... hoe meten jullie?

 

Gemini is trouwens geen image meer... het is tegenwoordig een plugin op een CVS image.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbeteringen voor Pli? Ik speelde toevallig vanavond even met Newnigma en daar zaten toch wel een paar handige dingen in die ik mis in Pli, zoals LED-control en de mogelijkheid om je Plug-ins te back-uppen (zodat je na een eventuele nieuwe flash niet al je plug-ins opnieuw hoeft te installen).

Ook zijn de "must have" plugins gewoon standaard al geinstalleerd, is wel zo makkelijk (o.a. Cccam, Autoresolution, Quickbutton).

 

De mogelijkheid om het OSD te kunnen tunen in Newnigma vind ik ook een aardige. Al met al een hele mooie en complete image dus die me wel bevalt. (1 nadeel: programmainfo wordt niet op het oled schermpje weergegeven, alleen de zender/voortgangsbalk en tijd. Maar mogelijk is dit aan te passen en kon ik 't niet zo snel vinden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Verbeteringen voor Pli? Ik speelde toevallig vanavond even met Newnigma en daar zaten toch wel een paar handige dingen in die ik mis in Pli, zoals LED-control en de mogelijkheid om je Plug-ins te back-uppen (zodat je na een eventuele nieuwe flash niet al je plug-ins opnieuw hoeft te installen).....
Dan heb j ebij PLi zeker niet goed rondgekeken. Als er ergens een handige (en volstrekt automatisch werkende) backuptool is (inclusief de plugins), is het toch echt wel bij PLi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

zoals LED-control

Wat is LED-control?
Citaat:

behalve je plug-ins.

Je kon wel al heel lang zelf een /hdd/backup/autoinstall file aanmaken. Het zit er ook nog niet zo lang in dat dit automatisch gaat (alhoewel wel al een paar weken).
Citaat:

Zoals je meet hoe snel een uzi magazijn op is en een donderklap.

1 banana, 2 banana....

Op gevoel dus... want een image kan niet sneller of trager zijn, daar dit voor beeld altijd tussen de 1/2 en 1 seconde is.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...