Ga naar inhoud


Snelkoppelingen tijdelijk verbergen?


Markve

Aanbevolen berichten

Ik zat zo mijn bureaublad te bekijken en kwam eigenlijk tot de conclusie dat deze wel erg vol staat met snelkoppelingen en dat ik de achtergrond dus eigenlijk niet goed zie. Dus opruimen zou je zeggen. Het probleem is dat ik de meeste snelkoppelingen niet wil verwijderen. En om nou die 3 of 4 die ik niet zo vaak gebruik op te ruimen, heeft dan eigenlijk ook geen zin.

 

Nou vraag ik me af, is er niet een of andere tweak, die je in staat stelt om om bijvoorbeeld door te dubbel klikken op een leeg stuk van je bureaublad, dat dan alle snelkoppelingen verdwijnen en als je ze weer nodig hebt weer dubbel klikken om ze weer tevoorschijn te halen?

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt ook mapjes maken en ze daarin groeperen qua onderwerp... zal ongetwijfeld een behoorlijke opruiming opleveren.

 

 

Of ziet je desktop er zo uit? smile

 

500x_desktop-overload.jpg

 

 

Te laat wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Je kunt toch een mapje snelkoppelingen op je bureaublad zetten en ze daarin dumpen?

vGnp


Daar had ik nog niet aan gedacht. Dit is natuurlijk wel een goede optie. Maar dan nog blijven er enkele mapjes op je bureaublad staan. Misschien is dit iets voor de software makers.

@ winwiz,
Zo vol staat de mijne nog net niet, maar schiet al op. blush

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
Ik begrijp het nog niet helemaal. Wat is er zo interessant aan je achtergrond?


Eigenlijk is er niks aparts aan mijn achtergrond. Maar mijn PC staat op een plek zodat ik deze de hele dag zie. En toen ik zo het bureaublad aan het bekijken was kwam deze vraag in me op. Ik gebruik in plaats van een screensaver, die achtergrond instelling die om de zoveel minuten een ander plaatje tevoorschijn tovert, en het leek me mooier als al de snelkoppelingen niet in beeld stonden.

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Markve
Fantastisch, dit wist ik niet. Bedankt voor de tip. Precies wat ik bedoelde. smile


Dat zijn de dingen die je leert wanneer je ooms helpt met kleine neefjes. laugh

Maar blij dat het je geholpen heeft.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...