Ga naar inhoud


2e/3e smartcard vraagje


P3P31

Aanbevolen berichten

 

Als ik een grijze extra 2e/3e smartcard koppel aan mijn oranje smartcard en ik koop een abonnement op die extra card, kan ik die extra card dan alleen gebruiken in een receiver die op dezelfde LNB is aangesloten als de receiver met de oranje smartcard, of kan ik die ook gebruiken op mijn aparte kampeerset?

 

 

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


OKie bedankt, dat wilde ik horen.

CD heeft het maar over kijken in je slaapkamer of keuken met een quad LNB en dat heb ik niet.

 

RE-8000HD PVR; L1.54; OCTAGON V11170; Samsung UE40D8000LEDTV FW1029; WD 640GB USB HDD; BISAT G3C; 3 x ALPS Twin ; 2 x DISAqC 1.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: P3P31
OKie bedankt, dat wilde ik horen.
CD heeft het maar over kijken in je slaapkamer of keuken met een quad LNB en dat heb ik niet.

Omdat ze ook liever niet zien dat de 2e/3e kaart door de buren/familie/vul zelf iets in gebruikt worden. laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp

Omdat ze ook liever niet zien dat de 2e/3e kaart door de buren/familie/vul zelf iets in gebruikt worden. laugh

vGnp


Of belanden bij onze zuiderburen in het kader van een uitruil CD<>TVV.....in het kader van de Europese eenwording :D:D:D


Groetjes..............
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...