Ga naar inhoud


E! Entertainment verdwijnt op 18/1/2011


riji

Aanbevolen berichten

Waar las jij de verkeerde informatie waarin wordt beweerd dat de voorwaarden van TVVlaanderen wettelijk volledig in orde zijn.

 

Ik heb ze in alle geval in dit topic nog niet gelezen.

 

Er wordt gewoonweg aangegeven dat jou stelling aangaande de algemene voorwaarden niet zo evident lijkt.

 

Ik zou trouwens eerder voorzichtig zijn met het posten van beweringen als zouden de algemene voorwaarden op dit punt niet wettelijk zijn.

 

Het is natuurlijk steeds eenvoudig om dit door anderen te laten inroepen ipv zelf de kastanjes uit het vuur te halen.

 

Maar als je daaromtrent zo zeker bent, stel ik voor dat iemand die zijn abonnement wil opzeggen omwille van het verdwijnen van E-Entertainment contact met jou opneemt en door jouw voor alle juridische gevolgen verbonden aan zijn opzegging wordt gegarandeerd, m.a.w. als TVVlaanderen het tot een procedure laat komen, neem je alle kosten (opzeggingsvergoeding, gerechtskosten enz ..... )voor je rekening. In jouw stelling is daar niet het minste risico aan verbonden want de algemene voorwaarden zijn volgens jouw toch niet geldig.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: dreamboy
daar zal mijn vrouw zeker ook niet gelukkig mee zijn.

En wij zullen natuurlijk weer verplicht zijn om dit allemaal te aanvaarden wat TVV allemaal aan het uitspoken is ???


Tja en niet te vergeten de 4 Franse, dus voor vele al 5 kanalen weg sinds 1 januari frown

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Waar las jij de verkeerde informatie waarin wordt beweerd dat de voorwaarden van TVVlaanderen wettelijk volledig in orde zijn.

Ik heb ze in alle geval in dit topic nog niet gelezen.

Er wordt gewoonweg aangegeven dat jou stelling aangaande de algemene voorwaarden niet zo evident lijkt.

Ik zou trouwens eerder voorzichtig zijn met het posten van beweringen als zouden de algemene voorwaarden op dit punt niet wettelijk zijn.

Het is natuurlijk steeds eenvoudig om dit door anderen te laten inroepen ipv zelf de kastanjes uit het vuur te halen.

Maar als je daaromtrent zo zeker bent, stel ik voor dat iemand die zijn abonnement wil opzeggen omwille van het verdwijnen van E-Entertainment contact met jou opneemt en door jouw voor alle juridische gevolgen verbonden aan zijn opzegging wordt gegarandeerd, m.a.w. als TVVlaanderen het tot een procedure laat komen, neem je alle kosten (opzeggingsvergoeding, gerechtskosten enz ..... )voor je rekening. In jouw stelling is daar niet het minste risico aan verbonden want de algemene voorwaarden zijn volgens jouw toch niet geldig.

Greets


Volledig met eens.

Vu+Ultimo met 2Tb HDD , VU+Duo met 2Tb HDD , TM 5400 CI+usb Super
Triax 88 met multibracket en 4 quad lnb's (13 oost, 19,2 oost, 23,5 oost, 28,2/28,5 oost)
Wavefrontier 90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: pollebru


Tja en niet te vergeten de 4 Franse, dus voor vele al 5 kanalen weg sinds 1 januari frown


Als dit zo is, en er geen compensatie voor wordt aangeboden, dan is er sprake van in gebreke blijven door TvVlaanderen.


Dit is zo, Klikkerdeklik weer kanalen weg bij Tv Vlaanderen mad

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...