Ga naar inhoud


[RE-9000HD] opnemen via timer


tonk

Aanbevolen berichten

hallo beste forumleden,

ik neem om 14.30 uur handmatig een programma op van SBS6 en stel hem in voor 2 uur, vervolgens neem ik, via de timer, een programma op van EEN (belgië)van 15.00 uur tot 16.30 uur; als de opname van EEN begint stopt de opname van SBS6.

ik gebruik de laatste software, tuners zijn gescheiden, Visiosat Bi-satellite G3C en heb er via DrEditHd de zenderlijst aangepast. normaal kan ik 2 zenders opnemen en naar een derde kijken (beperkt aantal zenders, maar dat is normaal denk ik), wat kan hier de oorzaak van zijn??

alvast bedankt voor de evt. reacties en/of suggesties.

ton könst

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit gedrag is normaal bij tuners op doorlus. Als dit probleem is opgetreden na een nieuwe installatie van firmware met fabrieksreset, staan de tuners waarschijnlijk weer op doorlus in plaats van op gescheiden.

 

Gescheiden tuners hebben uiteraard alleen zin als er twee coaxkabels zijn aangesloten op de ontvanger.

 

Groeten,

 

Audioniek.

2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000

Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd)

SAB Unix Triple HD (eigen E2image)

Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je bij het programeren de optie automatisch tuner kiezen aan gezet of gekozen?

 

Een andere mogelijkheid, zijn beide tuners actief? Dit kan je best checken door op de OK toets te drukken, en dan vervolgens met de rode toets tot je aan tuner bent. Indien ze daar beide in het geel staan zijn ze beide actief; anders moet je met behulp van de pijltjes selecteren en met OK terug activeren...

 

zie screen in bijlage

post-53817-1318261742,7356_thumb.jpg

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: De_Perre

zie screen in bijlage


Hmm.. ik heb een 8000 en bij mij zijn mijn tekentjes toch echt blauw. De jouwe zijn rood. Zoals met Octagon.

2e vraagje: hoe maak je een directe screenshot op/van je box zonder een camera te gebruiken? Of was je zo creatief het hele scherm na te maken?

Gr.
MACK.

ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.54
2x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100A
W - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1
E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd Audioniek, en ik weet dat daardoor de garantie niet meer geldig is; dus ik hoop dat er het eerste anderhalf jaar niets hardwarematigs mis gaat anders kan ik het schudden en was het een dure miskoop.

 

Maar de screenshot was om een idee te geven waar de TS moest op letten, kleurtjes zijn volgens mij van ondergeschikt belang.

 

En de screenshot is gemaakt met OSD_Capture; een plugin die werkt onder de webinterface van octagon/atevio. In theorie zou de webinterface perfect op de Rebox moeten kunnen lopen; de praktijk wens ik me niet over uit te spreken...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...