Ga naar inhoud


[7141 HD] zap problemenmet de philips 7141hd


armanie

Aanbevolen berichten

hallo iedereen heb problemen met zappen heb ik nu vtmhd en ga ik naar bbc op 28edus bbc gaat goed maar als ik het omgekeerde doe komt het logo op mijn scherm geen rechten voor deze zender zap verder tot nr 80 einde tvvl.het zelfde dan trek ik de kaart een beetje uit terug in en dan gaat die weer als ik hem laat op nieuw zoeken du de zenderlijst in laden blijft het logo wat zou dat kunnen zijn heb 4 losse lmbs schotel 80cm

 

 

 

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit heeft niks met zender lijst maken, dit is een bekend probleem bij de Philips 7141hd

Hij heeft een probleem met de kaart lezer, dat noemen ze bugs

dat is een fout in de software.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij doet het nog af en toe ik denk dat het meschien ook te maken heeft met schakelen van hd kanalen naar sd of anders om ik weet het niet maar toch bedank voor de uitleg kan ik het ooit oplossen dan maak ik het zeker bekend daar voor zijn we hier op het forum groetjes....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal vast nog wel een update komen , wand er zijn nog wel meer problemen.

Het best wel een leuke ontvanger ,we wachten af.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat het opgelost is heb zitten te denken en niet te wachten tot de volgende opdate heb heb terug gereset fabrieks insteling taal disque lnb volgorde zenderlijst inladen en tot nu toe gaat het weer goed want werd het beu kaart uit te trekken en terug in steken...

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb te rap victoria gekraait de problemen beginnen op nieuw als ik naar vtmHD kijk en zap verder 5 of6 posten verder springt het logo de hand met de simkaart aan kijk ik verder is het zelfde moet dan toch de kaart even uit trekken terug in steken en is dan weer op gelostals ik zap naar andere zenders buiten tvvl.geen probleem heb alles terug gereset en een signaal gehad van tvvl. maar werkt nog niet hetb signaal is toch goeg op alle koppen 80 percent wachten tot morgen zeker ik weet het niet kort gezegt hij kan de zenders van tvvl.niet te goei inlezen .....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijk er wel op dat de smart kaart de oorzaak is ,ik zou toch maar even bellen met t v vl

en leg dit verhaal even uit.

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb naar tvvl. gebeld ze gingen een nieuw signaal door sturen binnen de minut moest de ontvanger op eenHD zetten om door te sturen en als hijdat nog deed moest ik naar een tvvl. deler gaan om nazicht te doen als ze iets vonden moesten dat melden aan tvvl. zelf dan stuurde ze een nieuwe ontvanger af en mijne binnen brengen bij die deler maar ze kunnen hem niet nazien ze sturen me verder hebben daar geen aparatuur voor dus alleen nieuwe klanten maken en complete paketten verkopen geen onderdelen appart alleen kaarten en dat noemen ze dan verdeler en trek uw plan .....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Verdelers worden voor dit stukje service ook niet betaald. Er zijn dus alleen maar potten te breken voor hen, niets te winnen.

Ik heb mijn decoder gratis gekregen van TVV en moet voor ieder probleem ermee toch nog naar een dealer. De dealer heeft niets verkocht maar mag wel de problemen oplossen ?

 

Trouwens : wat kan je verwachten qua vakkennis van een dealer die voornamelijk frigo's, wasmachines, mixers, tv's edm verkoopt... En één keer per maand een abonnementje van TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost nu het heeft wel een paar weken geduurd op gestuurd naar tvvl. na een week terug problemen begonnen op nieuw vorig wekend terug gebeld en een paar testen gedaan maar niets help concluzie volgens tvvl.kaartlezer defect want kaart zelf met een vriend uitgetest prima dus dan gingen ze mij een nieuwe ontvanger afsturen en dinsdag voormiddag al ontvangen via postbode en werkt nu alles zonder problemen en de oude gewoon terug sturen met een retour stikker die ze mee sturen dus een mens word toch nog rap geholpen gr.....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: haelewyn

Trouwens : wat kan je verwachten qua vakkennis van een dealer die voornamelijk frigo's, wasmachines, mixers, tv's edm verkoopt... En één keer per maand een abonnementje van TVV.


Dan moet je naar een dealer gaan die dagelijks TVV schoteltjes plaatst en af en toe eens frigo's, wasmachines, mixers, tv's edm verkoopt.

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...