Ga naar inhoud


POLL gebruik smargo versus ci


Aanbevolen berichten

Hoi Allen

 

Omdat ik er zelf nog niet helemaal uit ben voor welke oplossing ik moet gaan smargo of een common interface voor mijn in aanbouw zijnde mediacenter zou ik graag van jullie horen wat je gebruikt en met welk systeem/besturing en misschien een kleine toelichting met de motivering waarom, ben vooral benieuwd naar de voor en nadelen die je hebt ondervonden.

 

 

 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelf gebruik ik een Smargo. Belangrijkste voordeel is dat ik dan een enkele smartcard kan delen met meerdere tuners. Met een CI oplossing moet je voor iedere tuner een CAM plus smartcard hebben. Hierdoor is die oplossing meteen ook duurder.

 

Ander voordeel voor deze oplossing is dat je zodoende meer keuze hebt in DVB-S(2) adapters. Je bent niet gebonden aan een exemplaar met CI slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: clark-kent


Ander voordeel voor deze oplossing is dat je zodoende meer keuze hebt in DVB-S(2) adapters. Je bent niet gebonden aan een exemplaar met CI slot.


Dat is waar meer keuze , maar hoeveel kaarten gebruik jij, ik wil minimaal dan twee keer smargo met tvv en cd, werkt dat ook soepel en dan ook met opnames?

Heb wel een mooie maar dure oplossing met ci gevonden van Digitaldevices die werkt met een pciE bridge die je vervolgens verbind met je tunerkaart en je ci kaarten.

Groetjes......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...