Ga naar inhoud


XP windows overzetten


erikson

Aanbevolen berichten

ik heb een oude vaste computer met XP erop die niet meer update nu heb ik een laptop die defekt is

kan ik die key gebruiken zodat mijn computer terug de automatische updates krijgt?

erikson

 

wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een licentie sleutelde die eerder gebruik is op andere computer, kun je niet zo maar over plaatsen. Heb je de automatische update wel aan staan .

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Ik neem aan dat je de Windows licentiecode bedoelt.
Als het een OEM-licentie betreft, die kun je niet overzetten maar is gebonden aan de 1e PC waarop die geïnstalleerd werd.
Een "full" versie is wel overdraagbaar naar een andere PC.


Formeel heb je gelijk... maar stel dat het een OEM versie is (beiden!!) en stel je moet M$ bellen, zullen ze daar niet moeilijk over doen. Ze zullen vragen waarom.... je antwoordt: harde schijf vervangen deze was overleden dan zul je zonder problemen een activatiecode krijgen. Je moet uiteraard niet iedere maand met dit smoesje aankomen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een legale windows op de computer hebt te staan, kun je de

automatische update zo weer aan zetten hoor.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast awakatanka

Wat ik nog kan herineren van de tijd dat ik in een PC winkel werkte is dat je een reg key moest veranderen en dan via uitvoeren msoobe.exe /a moest runnen om de key opnieuw in te voeren. Beide XP versie moeten wel gelijk zijn en de licentie key moet natuurlijk voor die versie zijn.

 

Via google zal je vast wel iets hierover kunnen vinden.

 

Zo installerden wij een ghost image op alle nieuwe pc en zetten wij achteraf het juiste licentie key erin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...