Ga naar inhoud


[TF5510PVR] TF loopt vast direct na opstarten


Busje komt zo

Aanbevolen berichten

Mr B. Je hebt het weer bij het rechte eind. De jumpers op de HD's stonden nog op slave.

 

Maar het maakt uiteindelijk niet uit: Nadat ik ze op master had gezet heb ik eerst de nieuwe schijf in de TF gehangen. Deze werd herkend en geformatteerd. daarna leek alles goed te zijn, maar na een paar minuten liep hij weer vast.

 

Vervolgens heb ik de oude HD in de TF gehangen. Deze werd ook herkend en geformatteerd en ook dat leek goed te gaan, maar nadat ik hem definitief had ingebouwd in de TF en weer wilde opstarten, bleef de TF hangen bij het opstarten. Dus hij begint dan met L406 en dan geeft hij aan RUN en dit blijft hij herhalen en hij start dus niet meer door.

 

Ik ben hem echt zat nou.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog een mogelijke oplossing uit het verleden.

De fabrieksreset.

Als je nog in het menu kan komen kan dit een oplossing zijn.

 

Had je al (ver)nieuw(d)e firmware geprobeerd?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik kan helaas nu niet nakijken welke systemID hij heeft, maar volgens mij was dat 460.

 

Ik ben overigens sinds een week of drie in het bezit van kabel van Ziggo met de HD-PVR van Cisco voor €149,- en ik heb al lange tijd niet meer zo gelukkig tv gekeken.

 

Voorlopig is het satelliet- verhaal voor mij voorbij.

 

Gr. Remo

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach Topfield dat had mijn hart gestolen maar na de wissel van bepaalde mensen daar ben ik geen fan meer van dit merk.

 

Laat staan de TMS-2100 die ik hier heb gehad dat was helemaal klote.

 

Oja en als je dan onderdelen nodig hebt dan krijg je de mededeling dat hij al op is. nou dat deed bij bij de deur dicht voor Topfield.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...