Ga naar inhoud


KPN voegt bbc kanalen toe aan tv aanbod


julius

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: kpn
BBC zenders in 2011 beschikbaar via TV van KPN
Vandaag hebben KPN en BBC Worldwide Channels in Nederland een belangrijke distributieovereenkomst gesloten. In 2011 zal KPN vijf Britse zenders van BBC TV aanbieden via TV van KPN: klanten van KPN Interactieve TV(iTV) kunnen later dit jaar BBC One, BBC Two, BBC Three, BBC Four en BBC HD kijken, en klanten van KPN Digitenne BBC One en BBC Two. Bestaande klanten worden binnenkort persoonlijk geïnformeerd.

Albert Vergeer, Directeur TV, Internet en Telefonie bij KPN: "We zijn zeer verheugd met de uitbreiding van ons pakket met de wereldberoemde BBC-zenders”. De BBC biedt een verscheidenheid aan interessante programma's. Uit eigen klantenonderzoek blijkt dat veel van onze klanten de programma's van de BBC waarderen en graag willen kijken."

"Het doet ons genoegen om televisiekijkers in Nederland de kans te geven om deze zenders te bekijken via de snelgroeiende TV-platforms zoals Interactieve TV en Digitenne. De overeenkomst omvat ons pronkstuk BBC HD, dat een scala aan BBC HD-programma's biedt: van belangrijke sportevenementen zoals Wimbledon tot het muziekprogramma The Proms, maar ook gerespecteerde historische dramaseries," zegt Ian McDonough, Senior Vice-President en General Manager EMEA bij BBC Worldwide Channels.

Klanten van KPN iTV ontvangen al BBC Entertainment, het internationale amusementskanaal van BBC Worldwide. Dit kanaal biedt comedyseries, dramaseries en amusementprogramma's met Nederlandse ondertiteling. Dit blijft in het pakket.


Vanaf juni gaat KPN de bbc kanalen doorgeven. bericht zelf
Bron: KPN
Datum: 27-01-2011

Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!!

Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Elwin
Meest logisch zou zijn als BBC Entertainment en CNN ervoor gaan verdwijnen, maar dat is gissen natuurlijk.

Hoop dat BBC 3, 4 en BBC HD ook snel via Glashart te zien zullen zijn! ;-)

Daar zou je nu best wel kans op hebben. Want bbc deed alleen zaken met NL kabel. Maar daar hoorde kpn niet bij. Hopelijk gaan ze inderdaad snel in zee met Glashart.

Origineel bericht van: Neptunus
Is er dan helemaal geen ruimte voor uitbreiding in Digitenne?

Volgens mij hebben zij nog een transponder, maar dat weet ik niet zeker maar ik denk dat die om redenen niet wordt gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of gewoon fijn via je schoteltje blijven kijken.

 

Dit is nou net waar ik een bloedhekel aan heb, andere bepalen wat ik kan kijken via het medium TV.

Met je schotel voorkom je flink deel van deze bemoeienis en gesteggel over doorgifte rechten.

Zolang het technisch mogenlijk is en je via-via aan je abbonement kunt komen kun je alles gewoon bekijken.

Niets houd je tegen, dat is keuzevrijheid :-)

 

 

Grtz,

Max

 

 

2x Relook DGS400 + Dreambox800HD = Te weinig tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IPTV is op zich een veelbelovend medium, met de toegenomen snelheden op het net is veel mogelijk tegen relatief lage kosten, het net ligt er toch al voor internet en bellen.

 

Alleen heeft KPN brakke apparaten ingezet waar je ook nog eens aan vast zit.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Meest logisch zou zijn als BBC Entertainment en CNN ervoor gaan verdwijnen, maar dat is gissen natuurlijk.

Hoop dat BBC 3, 4 en BBC HD ook snel via Glashart te zien zullen zijn! ;-)



in het bericht staat dat bbc entertainment blijf

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan ben ik benieuwd wat er wel gaat sneuvelen.

Of proppen ze die zenders er zomaar bij? Ik hoop het niet want de huidige kwaliteit is via conax in de TV best te pruimen, ook via de DVB-t in de Dreambox heb ik niet te klagen. Wel als het via de kpn decodertjes gaat.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: de vrije fries
Origineel bericht van: Elwin
Meest logisch zou zijn als BBC Entertainment en CNN ervoor gaan verdwijnen, maar dat is gissen natuurlijk.

Hoop dat BBC 3, 4 en BBC HD ook snel via Glashart te zien zullen zijn! ;-)



in het bericht staat dat bbc entertainment blijf


Klopt, bij IPTV van KPN blijven vooralsnog alle zenders, maar via Digitenne gaan er geheid zenders verdwijnen voor BBC 1 en 2... wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...