Ga naar inhoud


Abbo opzeggen is kaart nog weer te activeren?


BBC

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb nu drie kaarten van CD.

 

Een Hoofdkaart met het Entertainment-Pakket, en twee kaarten met het 2,50 Euro pakket.

 

Omdat mijn Abbo bijna afgelopen/verlengd moet worden, wil ik de twee kaarten laten vervallen, ik gebruik ze nu toch niet meer.

 

Nu was mijn vraag, als ik deze kaarten later ooit nog weer wil gebruiken, is dit dan nog mogelijk?

Kan ik ze dan weer activeren/aanmelden of moet ik dan weer nieuwe gaan kopen?

 

Het gaat om de nieuwe Oranje kaarten.

 

Groetjes, BBC

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: john-sathopper
volgens mij kan je ze later weer gebruiken
moet je wel weer 29.95 per kaart betalen voor de activatie

Gr Johannes


Hallo,

Dank je voor je reactie, kan ik ook ergens zien wat het dan werkelijk gaat kosten, op de CD site zie je door de bomen het bos niet meer frown

Groetjes, BBC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: john-sathopper
kan ook niets vinden.. maar heb laatst zelf een 3e kaartje laten registreren.. 29,95 moest ik betalen


Op de site van Canal Digitaal staat dit:

Citaat:
Bij het aanmelden bij CanalDigitaal van extra smartcards betaalt u € 9,95 aan registratiekosten per smartcard. Deze kosten worden u gefactureerd op uw eerste nota.

DM 500+

DM 800 HD PVR

DM 7000-S (voorheen)

Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt dus 3 kaarten waarvan je op 2 geen abo meer wilt?

aan cd melden dat je geen abo meer hoeft op de extra kaarten, maar het standaardpakket= gratis ned 1,2,3 sd en hd.

kaarten blijven geregistreerd op jouw naam. activeren van een nieuw pakket kost momenteel online 3,95 , telefonisch 9,95 .

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zoals hierboven reeds vermeld.

Ik heb het volgende gedaan bij één van mijn kaarten.

Heb een brief geschreven naar CanalDigitaal, met vermelding van het betreffende kaartnummer, met het verzoek om het huidige abonnement om te zetten naar het GRATIS free to air abonnement.

Binnen enkele dagen bericht terug, met dank voor mijn brief en dat mijn verzoek tot wijziging aanvaard werd.

kaart blijft gewoon aktief en geldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast crazypat261

En als je een kaart van iemand overneemt, kun je hem op jouw naam zetten zonder al te veel kosten? Ik heb namelijk nog een oude irdeto en oude (zwarte) seca kaart, maar geen idee van wie ze zijn geweest...Zonde om weg te gooien, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je een seca2 laat omruilen voor een seca3 kaart, zou je de oude seca2 kaart weer laten activeren voor alleen Ned1,2 en 3?

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo allemal,

 

ik heb sinds jaren een CD smartcard met het basispaket gehad. Omdat dit abonnement ieder jaar duurder werd (19,95/29,95/39,95/49,95/59,95 e.z.v.) heb ik dit abonnement opgezegt. Ik had al een nieuwe card gekocht een deze ZONDER abonnement geactiverd. Dus alleen ontvang NL1,2 een 3. Toen kreeg ik bericht dat mijn oude card was omgezet naar alleen NL1,2+3. Ik heb nu 2 cards zonder jaarlijkse kosten.

 

Groeten, G47

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...