Ga naar inhoud


[DM800HD] Het harde volume van de reclames


satdr

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Neptunus
Ik neem als ik iets van de commerciëlen wil zien het per definitie op, dan ben ben je binnen een paar seconden door de reclame.
Precies: en zo hebben die zenders met die herrie een kuil voor zichzelf gegraven.

Dat roept trouwens de volgende vraag op: de prijs voor reclamezendtijd wordt o.a. bepaald door de kijkcijfers op bepaalde tijden op bepaalde zenders. Zou daar rekening zijn gehouden met het feit dat naast het gebruik van die reclametijd om een pauze te nemen, te plassen, koffie te zetten of een biertje in te schenken, een toenemend aantal mensen er gewoon "overheen springt"? Oftewel: wie kijkt er nog ooit naar reclame? Hier in ieder geval, sinds de intrede van de PVR, niemand meer. Nooit.
Dus gaat de prijs van de reclame omlaag, en daarmee de inkomsten van de zenders. Kunnen ze nog minder fatsoenlijke programma's kopen, kijken en nog minder mensen, enfin: na een tijdje dus helemaal geen commerciële zenders meer, dus ook geen reclame meer, dus ook geen slechte programma's meer. Allemaal dankzij de PVR!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Ik neem als ik iets van de commerciëlen wil zien het per definitie op, dan ben ben je binnen een paar seconden door de reclame.


Ideaal idd, maar soms wil de familie hier iets "live" zien en dan zit je met die herrie frown

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satdr
Wat zou het fijn zijn als er een plugin zou zijn die het volume van de reclame wat tempert, echt om gek van te worden dat geschreeuw....


Meen dat ik in het applicatie menu lijst van OpenPLi, daar een plugin voor heeft, "Automatic Volume Adjustment Plugin" dus het is er wel. Daarmee is de volume per zender in te stellen maar ook dat het volume van bepaalde zenders (die je dan kan toevoegen) niet hoger mag zijn dan het door jou ingestelde percente.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...