Ga naar inhoud


[Clarke-tech HD 5100 C Plus] nieuwe aanschaf Clarke Tech HD 5100 C Plus ontvanger


Johan_S

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zit eraan te denken om mijn Philips DSR 7005 (SD) om te ruilen voor een Clacke-Tech HD 5100 C Plus.

Ik zie dat er een mooie ontvanger beschreven staat. Het energieverbruik is erg laag en je kunt met een externe harde schijf werken. Bij de DSR 7005 geeft de warmte van de harde schijf problemen met de Elco's die eronder zitten, dat heb je hier dus niet.

Heeft iemand ook ervaring met problemen met de ontvangst van de CD zenders?

Deze ontvanger is niet CD gecertificeerd. Voordeel dat ik zelf de zender volgorde in de hand heb....

 

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben zelf redelijk tevreden met deze ontvanger.

In de smartcard lezer zit bij mij een TVV kaartje en dat werkt prima.

De CDS zenders (ook HD) gaan bij mij via een Aston-cam in het CI slot en deze werkt ook prima.

Probleem is wel dat af en toe, na heel heeel veel zappen naar zenders met andere dan seca codering, de emulator soms niet meer weet wat hij moet doen en geeft gecodeerd beeld. Maar even opnieuw opstarten en hij werkt weer.

 

Opnemen is gewoon perfect, geen enkel probleem mee.

 

Voordeel bij problemen met software is dat je behalve via USB nog altijd via de "oude" RS232 via een nul-modem kabel firmware en zenderlijsten kunt inladen.

Hiervan moet ik laatst gebruik maken toen mijn ontvanger in een start-loop geraakte en bleef opstarten, nadat ik een blijkbaar foute keylijst had ingeladen.

 

(zelfs mijn vrouw kan er mee werken :D)

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fastscan gebruik ik niet omdat ik zelf de lijst samenstel.

Weet dus niet of die werkt.

Software is 138P

 

Sat87

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...