Ga naar inhoud


TVSource: Astra 19,2E --> Astra 23,5E "Sorry, cannot...... technical problem"


lujo

Aanbevolen berichten

- TeVii S660

- Moteck-1200A

 

:-(

 

Ik zit al heel lang met dit probleem en hoop dat iemand me inmiddels wel kan helpen.

 

19,2 --> 23,5E

zorgt ervoor dat ik volgende error bericht ontvang: "Sorry, cannot display this channel either because there is a technical problem or no TV signal."

 

Echter, motor is dan inmiddels gedraaid (voordat ik error kreeg) en staat in de goede positie.

 

Als ik nu echter op een andere 23,5E zender afstem krijg ik gelijk beeld. Vanaf dit moment is zappen tussen verschillende zenders op 23,5E geen probleem meer.

 

23,5E --> 19,2E

zorgt voor geen problemen. Dus als ik van een 23,5E zender naar een 19,2E zender zap dan heb ik bovenstaande probleem niet.

 

Tuning timeout(sec) is bij mij 40 seconden. Standaard is 15 seconden.

 

Is dit een hardware (Tevii S660) kwaal of ligt het aan TVSource?

 

Iemand een mogelijke oplossing voor dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nu mijn dvb-s2 (TeVii S660)kaartje op mijn andere computer (Windows 7 x64) aangesloten om te testen.

 

Met software van teVii zelf en DVBViewer heb ik geen problemen om mijn motor aan te sturen en van zenders te veranderen.

 

TVSource echter werkt niet 100% betrouwbaar. Motor wordt altijd aangestuurd (gedraaid) echter ik krijg niet altijd signal lock.

 

Bijvoorbeeld als ik van Nederland 1 HD (23,5) naar MTV NL (19,2) ga dan krijg ik die melding "Sorry, cannot.... problem"

 

Van MTV NL (19,2) naar Nederland 1 HD (23,5) is weer geen probleem.

 

Van Nederland 1 HD (23,5) naar RTL4 (19,2) is nu ook geen probleem (maar MTV NL dus wel, erg vreemd)....

 

 

Op HD zenders heb ik dus ook artefacten. Zowel op mijn WHS als op mijn Windows 7 x64 computer.

Dus aan Network Pack zal het niet liggen.

 

Ik heb ene filmpje gemaakt met mijn mobiele telefoon. Kwaliteit is slecht maar artefacten zijn te zien op 01:06 en 01:46

 

Link: http://www.youtube.com/watch?v=mEGyN7Sqt_4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...