Ga naar inhoud


[DM800HD] Dreamboxen laten CDS update signaal niet door


Belsat

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag!

 

Ik heb regelmatig het probleem dat de Seca3 kaartjes van mijn beide Dreamboxen (500S en 800HD) niet automatisch worden ge-update. Ik gebruik cccam 2.14 en kijk regelmatig Nederlandse zenders.

 

In deze gevallen is de enige manier om het kaartje te updaten om een heractivatie aan te vragen (online of per telefoon) en deze uit te voeren op de Philips. Dit lukt namelijk evenmin op de Dreams...

 

Is dit een bekend probleem, en zo ja: is er een oplossing voor?

 

Vriendelijke groeten, Henk (in de Ardennen)

 

 

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb in mijn DM800 al geruime tijd CCcam 2.14 zitten, en heb totaal geen problemen met de updates!

De Entitlements (MANAGMENT en CANALDIGITAAL) hebben nu beide de datum van 2011-04-08.

 

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Henk,

 

heb hier nergens last van.

 

misschien is een nieuwe image in je boxen zetten.

 

heb een TV vlaanderen en een Canaldigitaal kaart.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendelijk dank voor de reacties. Ik zal maar eens beginnen met een nieuwere cccam. Kan iemand mij svp vertellen versie momenteel de beste is?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx! Ik zie hem niet bij de plugins, dus dat zal met de hand moeten :-(

 

Vriendelijk dank, ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,

 

ik heb het volgende probleem, op mijn DM800 heb ik mijn smartcard gedeeld, eergister de kaart opnieuw geactiveerd, omdat ik geen beeld meer had, inmiddels werkt het allemaal weer (alle kanalen kan ik zien), maar een DM500 en een DM800 clone die inloggen hebben nog steeds geen beeld.

 

Op de DM800 heb ik dus mijn smartcard gedeeld. het werkte allemaal zeker voor n half jaar dus aan de configuratie ligt/lag het niet.

 

heeft dit met mijn cccam 2.1.4 te maken de ik op mn DM800 heb staan? omdat er een hoop mensen nu met het updaten problemen hebben maar wat ik wel vreemd vind is dat op de DM800 wel alles werkt.

 

Met vriendelijke groet,

Dosssie

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, maar ik denk dat ik wacht tot volgende week, dan is mijn vrouw in't buitenland. Is waarschijnlijk veiliger ;-)

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loui: Ik heb inmiddels ontdekt dat ik, als ik de box los koppel van het netwerk, wèl ecm's en emm's krijg :-) Ik heb er weinig verstand van, maar waarschijnlijk is daarmee mijn probleem opgelost!?

 

Dus, tenzij 2.21 grote voordelen biedt boven mijn huidige 2.14 laat ik deze laatste liever even zitten. Onder het motto: "If it works, don't touch it".

 

Thanx en Ciao! Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...