Ga naar inhoud


AVCHD DVD9 iso bestand op PC afspelen?


markie2

Aanbevolen berichten

Ik heb per ongeluk (dacht dat het een MP4 bestand was) een AVCHD DVD9 iso bestand binnen gehaald,

Alcohol 120 of Clone DVD kunnen daar echter niets mee.

Blijkbaar is dat bedoeld om op een DVD te branden voor op een een PS3 te spelen.

Is er een manier om dat toch op de PC te openen en daar een afspeelbaar bestand van te maken voor op een popcorn mediaplayer?

 

Dank bij voorbaat.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: markie2
Ik heb per ongeluk (dacht dat het een MP4 bestand was) een AVCHD DVD9 iso bestand binnen gehaald,
Alcohol 120 of Clone DVD kunnen daar echter niets mee.
Blijkbaar is dat bedoeld om op een DVD te branden voor op een een PS3 te spelen.
Is er een manier om dat toch op de PC te openen en daar een afspeelbaar bestand van te maken voor op een popcorn mediaplayer?

Dank bij voorbaat.


Je popcorn moet dit iso bestand zo af kunnen spelen hoor. Ik heb er tig staan die zonder problemen afgespeeld worden door de C200

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ satencom, Dank je, maar daar kom ik niet verder mee

 

@ henkvd1, met Deamon tools lukt het wel, maar na het mounten kan ik hem toch niet openen met verkenner of totalcommander, geen schijf gevonden.

Ik snap niet waarom, kan windows niet overweg met UDF 2.5? Maar via edit image kan ik hem wel uitpakken, heb u een m2ts bestand.

 

@winwiz, ik heb een antieke A100, die kan niks met dat iso bestand. Het m2ts bestand speelt ie wel, maar zonder sub's.

Ik overweeg ook een c200, maar twijfel nog of ie de hoge prijs echt waard is, in nu lees ik net nog dat er een nieuwe Sigma chip op komst is, dus ga ik nog maar even wachten...

 

Allen bedankt.

 

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...