Ga naar inhoud


[DM800HD] Multiboot zonder beeld


skippie1770

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb Dream Elite 1.33d v3 sim 2.01 geinstalleerd in flash in een DM800 met een draaibaar systeem.

 

Heb gisteravond BarryAllen 5.1.54 geinstalleerd met 2 images :

OpenPli en OpenBlackhole.

 

Ik krijg géén beeld op beide images geinstalleerd op een 4gb usb stick. Keer ik terug naar het flash image, geen probleem dan.

 

Iemand enig idee waarom er geen beeld verschijnt op beide images?

 

 

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle zogenaamde "multiboots" werken alleen maar als de images nagenoeg identiek zijn aan die in de flash. Dat maakt natuurlijk het hele concept al onzinnig.

 

Dus gewoon je image in de flash zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: skippie1770
ahh spijtig, was een goeie manier om meerdere images te testen zonder de flash te verwijderen.

Ik gebruik ook Barry Allen, maar dan op mijn 7025+. In flash de laatste originele image van Dream Multimedia en op CF o.a. Gemini 4.70, werkt perfect. Maar let op, niet alle images werken goed met multi-boot in het algemeen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: skippie1770
wat is dan volgens jullie de beste flash-image die zoveel als mogelijk errors uitsluit bij geinstalleerde images in multiboot

Ik heb de laatste originele van Dream Multimedia in flash, werkt uitstekend. Zo basic mogelijk dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
wat is dan volgens jullie de beste flash-image die zoveel als mogelijk errors uitsluit bij geinstalleerde images in multiboot


Makkelijk: Hetzelfde image.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Catastrofus
Geen dom antwoord want PLi-developers geven geen ondersteuning voor multiboot omgevingen.

Hier moet ik het mee eens zijn, multi-boot zónder fouten zal het allerbest gaan met dezelfde image in flash en op bv. een CF. Uiteraard snapt iedereen dat dat niet de wens van TS is, maar het blijft een correct en niet dom antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...