marcow Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Beste leden, Ik las op Kieskeurig.nl bij gebruikerservaringen dat je in plaats van de nogal dure Panasonic adapter als alternatief de Netgear WNDA3100 V2 ( versie 2 ) kan gebruiken. Als ik nu op de website van een internetshop een afbeelding van deze adapter zie dan valt mij op dat als je op de NETGEAR website kijkt de uitvoering afwijkt nl: Op de site van internetshop heeft de adapter 1 knopje Op de site van Netgear heeft de adapter 2 knoppen . Omdat versie 2 geadviseerd wordt vraag ik mij af welke uitvoering ik moet hebben. Gaarne advies Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HD_freak Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Kun je 'm niet rechtsreeks op je LAN aansluiten? Mijn P42V20 heeft een LAN aansluiting & een Panasonic W-LAN adapter. Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marcow Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Beste HD-freak, Het probleem is dat ik dan een lange kabel moet trekken naar de meterkast want daar bevindt zich het modem. Ik heb trouwens verkeerde informatie vermeld in mijn vorige email betreft de uitvoering van de NETGEAR 3100 . Hier een verwijzing van de uitvoering op de Netgear-site http://www.netgear.com/wifitv Hier een verwijzing van de website van een leverancier: http://www.####################/product/2883551 Zoals je ziet heeft de 1e uitvoering een extra knop. Ik twijfel nu of de laatste uitvoering wel voldoet temeer ik heb gelezen dat je versie 2 moet hebben. Mvg Hans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HD_freak Geplaatst: 16 februari 2011 Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Oplossing kan zijn een power LAN adapter, adapter in het stopcontact, LAN kabel erin (dat natuurlijk bij de TV en bij je router) et voila, internet bij de TV. (heb slechte ervaringen met W-LAN... vandaar) Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen