Ga naar inhoud


Sky Sports in Nederland


Gast Mchamp

Aanbevolen berichten

Ik zou heel graag Sky Sports willen ontvangen in NL. Dus alle zenders zoals in de cafe's en dergelijke. Ik heb alleen totaal geen idee hoe dit allemaal in z'n werk gaat en ben een complete leek op dit gebied. Ik hoop dat jullie mee kunnen helpen met enkele vragen...

 

Hoe kom ik aan een SKY abbo vanuit Nederland en welke sateliet of ontvanger heb ik hiervoor nodig? Zijn er mensen die dit vanuit NL (voor een normale prijs) verstrekken? Nu moet ik dus een satelliet en toebehoren aanschaffen, maar wat is de beste keus in deze?

Zijn er verder nog zaken waarmee ik rekening moet houden bij het aanschaffen of maken van mijn keuze?

 

Hopelijk dat er mensen die mij kunnen en willen helpen.

Alvast enorm bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


over welke sky sports heb je het dan over de Duitse de Italiaanse of de Engelse ik neem aan over de Engelse...als je dat wil ontvangen dan heb je een schotel nodig die je uitricht op de 28.2 als je een abonnement af wil sluiten dan kan dat wel maar het is eigenlijk verboden en maak je borst maar nat want dat gaat je heel veel geld kosten de meeste die het ontvangen die ontvangen het dmv cardsharing maar daar mag hier niet over gepraat worden

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt me dat ik niks verkeerds gezegd hebt en niks teveel ook niet !

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...