Ga naar inhoud


Ik moet iedere dag CanalDigitaal her-activeren, enig idee waarom?


Gast Albert...

Aanbevolen berichten


Ik moet vandaag alweer een her-activatie doen.

Het lijkt dat iedere keer dat ik de Vu+ duo uit zet met remote en dan stroomstekker eruit haal dat ik een her-activatie moet doen.

Heeft ermee te maken dat ik de stroomstekker eruit haal en misschien daarom het iets in een geheugen verliest ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen internet kabel aan ontvanger dus neem aan dat ik niet naar een web browser kan.

 

Weet niet precies wat je naar op zoek bent, maar als ik naar Main menu/ plugins/CCcam ga en dan naar entitlements heb ik volgende (heb kaart in onderste slot);

 

Card reader/dev/sci0 no or unkown card inserted

 

Card reader/dev/sci1

handled 198 (194) ecms and 8 (8) emms

SECA card (mijn kaart nummer) entitlements:

0000 MANAGMENT : 2011-04-24

006a CANALDIGITAAL : 2011-04-24

 

Is dat wat je zoekt ???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Het lijkt erop dat alles goed staat en het bevreemd mij dan ook dat je steeds moet heractiveren.

 

Als je weer het probleem hebt probeer dan eens alleen je CCCam te herstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Albert...

Nu in laatste week geen problemen meer gehad met kaart activatie. Kan zijn dat probleem bij CD lag, maar heb misschien ok zelf een probleempje ontdekt.

 

Ik heb kaart er nog eens uitgehaald en goed bekeken. Ik vond toen dat er nog een klein bolletje lijn aan onderkant zat van brief waarop het geplakt zat. Misschien dat het daardoor niet goed contact maakte met alle punten op chip en daarom het niet goed activeerde. (dom..dom..dom..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

is jouw probleem met CCcam al op gelost?

Ik had het zelfde probleem met Blackhole ,zo graag willen weten hoe jij dat opgelost hebt!

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Albert...

Ja nu werkt het prima.

Ik weet echter niet wat de oplossing was.

 

Ik heb met CanalDigital gesproken en de man van help desk heeft mij een nieuwe kaart software gestuurd via satelliet / SBS6. Hij vertelde mij dat het beeld enkele keren zou komen en gaan en dat ik het minimaal een uur moest laten staan. Ik heb het een paar uur op SBS6 laten staan maar gehele tijd bleef het beeld zwart. Toen heb ik kaart eruit gehaald en bekeken en vond beetje lijm op achterkant en misschien maakte kaart daarom geen 100% goed contact was met Cam. Toen heb ik weer eens een her-activatie via CD website gedaan en toen werkte het en nu werkt het gehele tijd.

 

Zo ik weet dus niet of het de CD kaart software was, of dat lijm op de kaart, of iets anders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...