Ga naar inhoud


[Mr Zapbox] Mr Zapbox en Sagem Dbox2


chellohacker

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn sagem Dbox begaf het, en heb er toen een Neutrino versie opgezet.Die bevalt me echter niet, wie kan mij helpen aan de originele img voor de sagem Dbox2? 2 Intel chips

 

Heb sinds korte tijd ook nog een mister Zap kast, die upc een aantal jaren geleden gebruikte.

Het schijnt met een viaaccess codering tezijn uitgerust.

 

Heeft iemand een idee of ik hier ook een andere img op kan zetten en zoja welke, 2 x AMD chip?

Er is echter geen mogelijkheid tot netwerk aansluiting, dus het zal moeten met RS232.

 

Wie weet raad??

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Heb sinds korte tijd ook nog een mister Zap kast, die upc een aantal jaren geleden gebruikte.

 

Heeft iemand een idee of ik hier ook een andere img op kan zetten en zoja welke, 2 x AMD chip?Er is echter geen mogelijkheid tot netwerk aansluiting, dus het zal moeten met RS232.

 

Het schijnt met een viaaccess codering uitgerust tezijn, kan ik die box als achterzet gebruiken op mijn sat ontvanger, zodanig dat via.. wordt gedecodeerd door zap, heb er 2 smartcards bij.

 

Heb ook nog keyboards liggen die upc een aantal jaren gelden uit-

gaf met die zap doos, of was het die motorola kast DVI4000-5000?

Kan hier nog iets meegedaan worden, IR code is dat RC5 Philips, of welke danwel? Open maken kan wel, kijken welke chip erin zit, en dan info zoeken, wel omslachtig, moet ook weer dicht kunnen..

 

Wie weet raad??

Echt niemand die een idee heeft??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ik weet zijn de Mr. Zap tuners compleet waardeloos nu, met andere woorden: je kan er niets meer mee. Die van mij is met het grofvuil meegegaan.

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Zover ik weet zijn de Mr. Zap tuners compleet waardeloos nu, met andere woorden: je kan er niets meer mee. Die van mij is met het grofvuil meegegaan.



Is jammer, ziet er uit als een Dbox, is ook van Sagem.

Het punt zit hem niet in de tuners denk ik, het zit hem in de software,
die zich niet laat bewerken.2 Flashroms waar alles inzit, die krijg ik
er niet uitgesoldeerd. Omdat er geen netwerkkaartje inzit, is via die
richting ook alles geblokkeerd
Ook zit er een Altera FPGA EPM7064AE10 in, wat die precies doet is koffie
dik kijken. Kan zijn voor de smartcards als special function register
of als ASIC..

Het vervelende is dat het een specifieke upc doos was.

Maar goed, ik bewaar hem.

Je heb verder geen info, PDf, schema of wat me ook maar kan helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb helaas geen scheme of iets anders hiervan. Mijn Mr. Zap was overigens voor het TV Home (Ziggo) gebied.

 

Overigens had je HIER ook een antwoord gevonden (overigens door jezelf gesteld wink )

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...