Ga naar inhoud


[DM800HD] Tuner configuratie 19.2 <-> 23 HD<->SD


WoK

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac

Bij die vraag kan ik je even niet helpen, daar ik geen DM800 heb. Echter... Misschien is er wel een optie om de foutmeldingen 'later' te tonen, dus met een time-out. Anders gewoon uitzetten, die optie is er ongetwijfeld ergens in het menu. De box heeft iets tijd nodig om het signaal om te toveren naar beeld na een zap, dat is niet abnormaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

MULTISWITCH met een UNICABLE doorheen ons huis: DM800S en DB500S mixed in een LAN.

 

Mijn hobby heb ik weer eens opgepakt nu de herfst eraan komt..

Het was me nog steeds niet gelukt om een antennenetwerkje te maken mbv de multiswitch en de 3 schotels, dat nu ook HD moet gaan doorgeven.

De channels op V-pol. komen niet door. Alle SD en H-pol wel...

Als ik boot en meteen naar SD ga: prima, maar als ik na boot naar HD ga, ook OK, maar na zappen zer 0%.

Duidelijk een schakel-issue, maar wát !!

In de DM800S geeft het menu 'ontvangstinstellingen' wel de keuze uit Unicable oa. Kathrein, Humax, Inverto, Kreiling, Radix, Wisi met DiSEqc-modus 1.0 t/m 1.2 'ingebakken'.., maar die voor mijn PMSE multisw. niet.

De instelwaarden in de geavanceerde modus voor 4 x quattro LNB's voor 19.2, 23.5 en 28.2°E moeten daar ingesteld worden.

Weet iemand de instellingen voor een PMSE-Multiswitch 17/8 HQ NT.

M'n gevoel zegt me dat ik het in de unicable-settings moet zoeken. In het menu SatCR 1 etc.

Maar daar wordt de PMSE (ook compatibel met DiSEqc-modus 2.0) niet vermeld..

m'n LOF/L staat op 09750 en de LOF/H op 10600, threshold 11700 en DiSEqc-modus 1.1

 

Iemand misschien ervaring mee of een hint hoe ik verder kan epibreren ?

 

De uitkomsten geef ik hier natuurlijk weer door voor onze 'collega's'.

 

groetjes uit verweggistan..

6 x DM500S - DM 7000-S - DM800 - Multiswitch - 4 x QUAD - LAN - SATlook Digital NIT - HN7000S - en volkomen de draad kwijt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...