Ga naar inhoud


[Release!] Gemini3 v0.23-r6


cosmos

Aanbevolen berichten

Van mechatron van het Dreambox Team bij iHAD, onderstaand de nieuwe release Gemini3 v0.23-r6 van Gemini3.

 

Gemini3 v0.23-r6

 

Aan te raden is een meest recente image van iCVS, CVS, DMM release of een DMM Experimentele image.

Wordt er een andere image gebruikt, dan is er geen support vannuit iHAD of iCVS.

 

De meeste functies kunnen worden gevonden in het Gemini Wiki.

Gemini Wiki

 

Functietoetsen:

• De blauwe knop is de BluePanel Plugin

• De overige knoppen kunnen naar wens worden ingesteld met de Quick knopfunctie

 

Nieuw:

Nieuw:

• Nieuwe optie voor de Skin, in de skin map, het bestand 'gSensorFields.conf' aanwezig en wordt toegewezen aan het uitlezen van de sensor velden als aanduiding

Voorbeeld:

0 = Infobalk

1 = Infobalk

2 = & Infobalk film bar

5 = Film bar

 

• Stand-alone-menu voor sensor velden, is beschikbaar op BP-> info over een nieuwe installatie.

Voor een update moet je weer op dit menu-item zelf (BP-> Instellingen-> Menu-> Instellingen-> BluePanelKomp .-> sensor velden).

• Versie-informatie voor SSL-en DVB-menu Modules, BP-> info-> Over

 

Fixes:

• Sensor velden uitgebreid tot en met 8

• Voor BP-> Addons kunt u apart bekijken van de geïnstalleerde pakketten

• Fan-speed display kan worden verminderd door de helft (BP-> info-> sensor velden)

• Ze lopen ook advertentie als syslog (BP-> Daemons-> sys / kernel).

 

Extra's:

• Addon en Plugin Server

• Crypt informatie van het kanaal en de Cam (Werkt alleen als de Skin uit de GeminiPlugin is gedownload)

• Manager vele daemons te beheren / Server (BP-> daemon)

• Visuele verbeteringen, zoals HD-Skin, extra iconen (GeminiPlugin staan skins die kunnen worden gedownload in de BP.)

• Manager voor het opmaken, het opzetten of het aansluiten van apparaten (BP-> Apparaatbeheer)

• Eigen app bv. Dreamnetcast, eTorrent, NFS server, om maar een paar te noemen

• Gedetailleerde informatie over uw Dreambox (BP-> Informatie)

• EPG zoeken (BP -> Extensies -> EPG zoeken)

• File Manager, die veel formaten, ongeacht het gebruik van Torrents, scripts of dvd's (BP-> File Manager)

 

Belangrijk:

Als Gemini3 is bijgewerkt, herstart Enigma altijd nieuw.

De installatie van NFS plugin of geminitools / update uw box en reboot.

 

Het wordt aanbevolen om Picon, EPG cahce en Gemini cache op een memorystick of CF kaart te zetten, en niet te laten in de Flash.

 

Gebruikers die een 7025 hebben en G3 hebben geinstalleerd, kies de eenvoudige installatie-wizard, aangezien het geheugen wat beperkt is.

 

Deze Plugin bevat geen Keys of Softcams.

Back-ups of van ander gewijzigde Images zijn niet van ons en worden daarom niet ondersteund!

 

Om Installatiewizard te downloaden kun je deze HIER vinden.

Na het handmatig installeren van de v0.14-r0 in een CVS Image (niet iCVS) kan er een update worden gedaan naar de laatste stand, namelijk v0.23-r6.

In iCVS zit deze Plugin reeds ingebakken en kan deze gemakkelijk worden geupdate door een software update te doen.

 

Veel plezier

Uw Gemini-Team

iHAD

  • Like 1

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik draai nu al meer dan 2 jaar tot volle tevredenheid met Gemini.

Maar ik kan bij de GP3 de susitles niet vinden.

Ik bedoel dus niet de subtitles via teletekst.

Vroeger was het het zo instellingen en dan dan kreeg je subtitles nu niet meer waar is dat verstopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sato
Als ik op de gele toets druk dan krijg ik audiomenu en het gaat mij om subtitles
Gevonden bedankt


Subtitels ziten wel degelijk onder de gele toets alsook de audio sync plugin.

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik moet bij iemand een nieuwe gemini image installeren, en nu wil dan gelijk maar de laatste erop zetten.

 

Echter op de gemini site kan ik deze versie niet vinden, alleen 1 van 4 februari.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om over te stappen van Gemini2 versie 5.0 naar Gemini 3.

Ik heb natuurlijk via het systeem een backup gemaakt van de settings e.d. Ik weet niet als ik ICVS installeer de vraag komt om de backupinstellingen te herstellen, maar is dat dan aan te bevelen of moet ik met Gemini 3, met een volledig schone lei beginnen...?

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt het beter met een schone lei doen, ik had wat problemen met mijn tunerconfig [ben ook van 4 naar 3 lnbs gegaan] en nog wat kleine probleempjes; bouquets ed. ik heb de icvs gebruikt die beviel mij toch het beste maar de oozoon ging ook prima.

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb m dr op staan. draait tot dusver prima, helaas is Rytec niet meer aan de gang te krijgen. Als iemand tips heeft om deze epg importer werkend te krijgen....

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...