Ga naar inhoud


Playstation 3 koppelen aan Dreambox


Dream1975

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Op een slaapkamer heb ik een Playstation 3 staan. Nu herkend deze mijn Synology NAS vanzelf (de mappen video/muziek e.d. van deze NAS zijn benaderbaar via de PS3). Is deze koppeling ook mogelijk met een Dreambox? Op deze manier kunnen er boven ook opnames bekeken worden die op de harde schijf van de Dreambox staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Dream1975
Nee helaas, is niet meer gelukt. Heb ook nog een Synology NAS en deze vind de PS3 af en toe (maar ook af en toe niet, ook zo vreemd). Heb het maar een beetje opgegeven.


Het is mij gelukt, maar erg beperkt. De plugin installeren, dan telnetten naar je box, dan ushare typen. Dan start het programma en zou je box te zien moeten zijn.

Maar vind het een belabberde manier van werken en ga het zo in elk geval alleen in noodgevallen gebruiken... Bijvoorbeeld als ik met de psp in bad lig en daar een film wil kijken. Dan kun je via de psp op je ps3 dus films kijken. Wel handig.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou in dat geval gewoon een tv schermpje in de badkamer plaatsen met een kleine mediaspeler en een draadloze verbinding naar je NAS/Dreambox.

Hier een 19 inch LCD breedbeeld van Samsung, werkt al jaren prima.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah, dat kost een hoop duiten en vereist ook weer de nodige bekabeling. De PSP heb ik ooit voor 30 euro van Marktplaats gehaald, is makkelijk te verplaatsen naar het toilet en werkt geheel draadloos.

 

Ik wilde gewoon van mijn DM een centraal punt voor opslag van media maken, maar blijkbaar is dat nog een brug te ver voor het ding.

DM800HDSE - OpenPLi 2.0

DM600 - OpenPLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...