Ga naar inhoud


Welke Logitech afstandsbediening werkt het best met een DM8000 ?


El_Bandito

Aanbevolen berichten

Bovendien is het display niet "blind" te bedienen en dat is een voorwaarde voor dagelijks gebruik.

 

Display is leuk voor toetsen die niet veel worden gebruikt of andere opdrachten. Ik gebruik de one zelden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Bovendien is het display niet "blind" te bedienen en dat is een voorwaarde voor dagelijks gebruik.

Klopt, daarvoor heb je "harde" toetsen nodig: die voel je, en druk je bovendien niet per ongeluk in.
Wat dat betreft (en nog een aantal aspecten) behoort de goed oude 555 nog steeds tot de topproducten (en die was nog goedkoop ook).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Krijg hier geen contact met de pc blijft op 0% hangen, met de 650 geen probleem iemand een idee? grz erwin

Origineel bericht van: El_Bandito
logitech_harmony_300i_02.jpg

 

Vandaag de type 300i gekocht.

 

Komende dagen maar eens aan de pc hangen en alle apparaten invoeren.

 

Ik zal mijn bevindingen laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind de Logitechs allemaal veel te minimaal met het aantal apparaten wat je er mee kan bedienen. Volgens mij kan alleen de One er meer dan 4 of 5 toch? Ik wil er minimaal 8 apparaten mee kunnen bedienen. en het liefst ook de mogelijkheid voor RF. De one vind ik verder een lelijk ding en de lay-out is erg onhandig en mist inderdaad de gekleurde knoppen. Wat mij betreft voldoet geen enkele logitech waar voor ik hem wil gebruiken.

 

Ik gebruik nu een One For All. Werkt ook perfect maar enige nadeel is dat deze een vaste lay-out heeft en geen display. Ik kan op zich alle appareten er op een logische manier in krijgen alleen de afstandbediening van mijn Yamaha surround versterker niet. Op de originele AB zitten zoveel afwijkende knoppen dat je die eigenlijk aan een knop moet toewijzen waar je en label naast kan zetten zoals op een display.

One For All heeft volgens mij nu ook nieuwe types met display maar kon zo niet ontdekken of je daar onder kan stoppen wat je zelf wil.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
Volgens mij kan alleen de One er meer dan 4 of 5 toch?

Nee.

Origineel bericht van: tajvdz
Ik wil er minimaal 8 apparaten mee kunnen bedienen. en het liefst ook de mogelijkheid voor RF.

Dat zou dan de Harmony 900 zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het zo bekijk dan is de 900 op de gekleurde knoppen na dezelfde afstandsbediening. ook zit bij de 900 het IR gedeelte standaard bij en was dat bij de One volgens mij los er bij te kopen. Dit maakt van de 900 wel een heel duur exemplaar. IR is een handige toevoeging maar dan wel optioneel. ik zou het handig vinden als het kan en als ik het zou willen het er zelf bij kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...