Ga naar inhoud


[Premium+ HD] Meeste stabiele E2/Originele image?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Wat kan ik het beste op de Axbox Premium+ HD zetten?

 

M.a.w, wat is momenteel de meeste bruikbare image?

 

Zowel voor E2 als origineel.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Nee ik ben zeker niet om, maar ik ben wel verschillende receivers aan het testen.

 

Ik vind de Azbox nog steeds traag en zie zelf geen enkele reden om er een te kopen.

 

Met de originele software is hij traag, speelt hij redelijk veel media, maar is hij naar mijn mening niet prettig te bedienen.

 

Met enigma 2 is hij traag, speelt nauwelijks media en kan je naar mijn mening veel beter een ET9000, VU+ of Dreambox kopen. Dan krijg je veel meer waar voor je geld.

 

Toch vind ik het een zeer interessant product. Dit model is het nog niet helemaal, maar ik zou me zo voor kunnen stellen dat een goed doordacht nieuw product gebaseerd op de nieuwe sigma chips alle andere Linux gebaseerde (enigma II) receivers helemaal van de tafel veegt.

 

De toekomst zal het bewijzen. Wie weet smile

 

Ik hoop het in in ieder geval want toen Dream Multimedia druk op zoek was naar een vervanger voor de IBM PPC, heb ik ze een Sigma Designs aangeraden en toen werd ik voor gek verklaard.

 

Nu weet ik zeker dat die keuze toen zeker niet zo gek zou zijn geweest.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...