Ga naar inhoud


Hoe sifteam image vervangen door PGI 0.7?


Gast plopper

Aanbevolen berichten

Bij flashen van het PGI 0.7 image krijg ik ER 10

Lijkt alsof het sifteam image het laden van een ander image blokkeert

Wie weet de oplossing?

 

System: IP Box 9000 HD twintuner

Wave frontier T 90

Sifteam 13751 image

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

kwestie van die stick nogmaals formateren, en ervoor zorgen dat het bestand de juiste naam heeft.

 

Sifteam heeft niets of niet veel te maken met de bootloader die de flashimage van de stick leest om te kunnen flashen.

 

Goede keuze zo'n PGI image wink maar ja ben biased. Maar waarom 0.7? Ik weet niet welke sif je erop had staan natuurlijk, maar de 0.7.x versie heeft nog de oude blauwe skin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, in tijd volgorde is 0.7.3 wel de laatste, maar niet wat stand van de software betreft.

 

Misschien moet ik dat even toelichten:

Tot PGI versie 0.7.2a, gebruikte DGS de oude kernel met oude drivers (ik weet even niet meer uit mijn hoofd welke release van dgs dat precies was). Daarna is DGS overgestapt op een nieuwere kernel met nieuwere drivers, gevolg daarvan: mooiere HD OSD (en een hoop nieuwe bugs).

 

PGI heeft toen 0.8 en 0.8.1 (als bugfix) uitgebracht op basis van die nieuwe DGS kernel. Een tijd later hebben we PGI 0.9 uitgebracht (inmiddels al weer bijna 7 maanden geleden).

 

Een paar maanden na 0.9 hebben we nog een PGI 0.7.3 uitgebracht met daarin een paar verbeteringen (oorspronkelijk vooral voor de Russische markt) en verbeterde bootscripts.

 

Dus 0.9 gebruikt nieuwere software, maar 0.7.3 is chronologisch gezien nieuwer.

 

De overstap van oude naar nieuwe kernel heeft wel impact op opnames die je hebt. Als je van oud naar nieuw gaat, en je wil de opnames converteren, gebruik dan PGI 0.8.1 want die kan opnames converteren. Wil je de oude OSD (de blauwe) blijven gebruiken, dan is 0.7.3 de aangeraden versie.

 

Over niet al te lange tijd zullen we ook een PGI versie 1.0 uitgaan brengen, mogelijk kun je daar nog op wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier draait reeds geruime tijd versie 0.7.3 perfekt.Zelfs dual recording van C+ NL werkt perfekt.Ik wacht gewoon op de versie 1.0 omdat de conversie met voorgaande versies niet werkt.Zogauw dat gaat stap ik op de nieuwe versie over.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mits bij 1.0 canaldigitaal ook werkt en de dual recording ook zonder problemen draait cool

 

@ arvy

 

als ik zo brutaal mag zijn, wat is de reden dat het zo lang duurt voordat het grote publiek de 1.0 versie kan krijgen, is dit vanwegen tijd gebrek, zeker willen weten dat alles 100% werkt of iets anders?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdgebrek speelt altijd een rol natuurlijk, zeker als je ook nog kinderen hebt enzo. Maar we denken dat het de stabielste versie ooit gaat worden laugh tenminste van alles wat tot nu toe uitgekomen is.

 

Maar het is vooral het laatste, we willen vrijwel 100% zeker zijn dat alles werkt, ik denk (maar hoop vooral) dat jullie verrast zullen zijn als 1.0 uitkomt smile

 

En aangezien ikzelf ook CD heb, kun je ervan uitgaan dat dat werkt laughlaughlaugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...