Ga naar inhoud


Popcorn C200 torrent app mogelijk?


Gast Merkedesch

Aanbevolen berichten

Gast Merkedesch

Vraagje..

 

Ik heb de Popcornhour C200 kan ik hier een Torrent app inzetten / downloaden??

Het apparaat zegt dat er geen app geinstalleerd is?

 

ik heb alles gevolgd uit de gebruiks aanwijzing maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van??De HTTP functie geeft ook aan dat de service gestart is maar er geen app aanwezig is?

 

Via de Market van de PH zie ik ook geen torrent app te downloaden??

 

Is er iemand die mij kan helpen hiermee??

 

Alvast bedankt,

 

Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je er een harde schijf inzet kun je de bijbehorende apps installeren. Daar zit standaard een torrent downloader en een usenet downloader in. Die apps kun je gewoon installeren vanuit het setup menu. Je moet ze wel aan zetten want standaard staan ze uit.

 

Je kunt de apps eventueel ook op een usb stick zetten. Aan de binnenkant zit daar een speciale aansluiting voor.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: winwiz
Als je er een harde schijf inzet kun je de bijbehorende apps installeren. Daar zit standaard een torrent downloader en een usenet downloader in. Die apps kun je gewoon installeren vanuit het setup menu. Je moet ze wel aan zetten want standaard staan ze uit.



De hardeschijf is aanwezig in het apparaat.Bij de Apps kan ik geen Usenet of Torrent vinden??

Ik zie in het Setup menu staat de Torrent "aan" maar als ik daar iets mee wil gaan doen..dan komt de melding dat de App niet voorhanden is??

Zodoende de vraag hier..

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij de vrienden van "networked media tank", deze site is speciaal voor alle popcorn modellen. Hier vind je vat precies hoe je de torrents moet installeren.

 

Groet Robert

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: naze1975
Kijk eens bij de vrienden van "networked media tank", deze site is speciaal voor alle popcorn modellen. Hier vind je vat precies hoe je de torrents moet installeren.

Groet Robert


Bedankt voor je antwoord...Had verwacht dat het simpeler en makkelijker zou zijn als hoe ik het nu doe!!...Blijf het maar gewoon standaard op de pc downloaden en daarna over zetten naar de PopCornHour.

Bedankt,

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou als ik jou was je er even de tijd voor nemen !

Als je het eenmaal aan het werken heb wil je niet anders meer smile

 

Heb zelf ook de c 200 en gooi daar me nzb meteen op middels spotnet en mijn c 200 download alles netjes en pakt het uit in de map die ik heb ingesteld.

Tevens worden de evt. foutive files bijgewerkt met de pars en daarna alles weer netjes opgeruimd.

 

In combinatie met mijn sat tuners is het echt een fantastisch apparaat mits je jezelf er wel wat in verdiept.

Lijkt mij gezien de aanschafprijs toch ook wel je bedoeling ?

Succes

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Transpondertje
ik zou als ik jou was je er even de tijd voor nemen !
Als je het eenmaal aan het werken heb wil je niet anders meer smile



Ik heb net de HD eruit gesleuteld en gebruik die extern..Na het lezen van de gebruiksaanwijzing leek het me ook wel een simpele methode!!
Maar waarschijnlijk schrijft hij de nzbget.conf niet naar de HD als die extern is??
Ik kan in ieder geval deze .conf niet terug vinden???

Ja en het spreekwoord zegt Tijd = Geld en de Popcorn heeft inderdaad Geld gekost maar nog geen tijd opgeleverd laugh

Ik zal me er eens verder in verdiepen als ik het antwoord weet over het geen wat ik hierboven schreef / vroeg!!

Alvast bedankt,

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

HDD er uit?

 

Dan een 4 GB USB stick er in!

 

Die kan je gewoon aan de binnenkant op het moederbord prikken en dan kan je daar je aps op zetten, maar ook de BluRay menu's gebruiken als je er een BR-speler in zet.

 

In mijn exemplaar zit een 4GB USB stick en een LG BluRay speler en dat werkt uit de kunst.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Michel
HDD er uit?

Dan een 4 GB USB stick er in!

Die kan je gewoon aan de binnenkant op het moederbord prikken en dan kan je daar je aps op zetten, maar ook de BluRay menu's gebruiken als je er een BR-speler in zet.

In mijn exemplaar zit een 4GB USB stick en een LG BluRay speler en dat werkt uit de kunst.

Mvg,

Michel


Goedendag Michel..

Inmiddels ook zo gedaan.
Ik heb er inderdaad ook een LG BR -speler inzitten.

Nu even de tijd zien te vinden wat voor mij de beste oplossing wordt??

Moet ik een NAS aanschaffen voor mijn downloads?

Momenteel gebruik ik 3 externe 2,5inch(320Gb) schijven voor mijn downloads 1 daarvan is een ruilschijf voor mijn collega zodat die onderweg ook wat te kijken heeft.

Ik heb helaas alles draadloos dit omdat ik alleen een Laptop bezit..Ik vind alleen de verbinding bagger om bestanden van mijn Laptop over te zetten naar de PopCornHour..300Gb met ongeveer 315 kbytes over zetten daar wacht ik niet eens op als ik terug kom van mijn werk dan is die meestal of klaar!!Of hij heeft een foutmelding gehad en dan probeer ik het de dag erop nog een keer.


Wat ik dus graag wil:

Royaal downloaden.Liefst op een 2Tb HD of groter.
Snel kunnen overzetten van de bestanden naar een ext.HD
Liefst rechtstreeks downloaden op de HD zonder tussenkomst van de Laptop.
Welke router is het best geschikt momenteel heb ik een FritzBox 7170.Eind Maart switch ik van internet Provider en schaf zelf een nieuwe modem /router aan welke weet ik dus nog niet???

Mijn PopCornHour is voorzien van een originele Wifikaart.
En het zou mooi wezen dat ik meteen de Opnames van mijn DM800 ook op de schijf kwijt kon..(ook die is draadloos)

Ben benieuwd,

Gr.Merkedesch





Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen op je PCH met je dreambox

 

Dit in de automounts.xml plaatsen met wordpad. txt en later veranderen in xml.

 

<?xml version="1.0" ?>

<mountmanager>

<nfs>

<mount>

<active>True</active>

<hdd_replacement>True</hdd_replacement>

<ip>192.168.2.107</ip>

<sharename>SMP8634</sharename>

<sharedir>/share</sharedir>

<options>rw,nolock</options>

<protocol>tcp</protocol>

<rsize>4096</rsize>

<wsize>4096</wsize>

</mount>

</nfs>

</mountmanager>

 

===================================================

movie (map) op hdd PCH

 

NMT application running NFS

 

Natuurlijk IP nummer aanpassen in wordpad.

 

Dit werkt voor mij met de Kathrein Enigma 2.

Komt heel precies, ftp programma/wordpad.

 

eerst pch opstarten (duurt lang dan db rebooten.

 

sterkte

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...