Ga naar inhoud


Canaldigitaal paar zender wel, meeste niet.


Rexodus

Aanbevolen berichten

Ik ben helemaal nieuw in satland dus vergeef me als ik vragen raar formuleer of dat het lijkt dat ik niet weet waar het over heb. Dat is namelijk zo wink

 

Ik heb een Philips DSR2211 met een duo LNB twin in een 60cm schotel.

 

Ik ontvang zenders van Astra 1 en Astra 3 denk ik omdat ik regionale zenders heb maar ook Ned1, 2 en 3 en BVN.

 

Nu komt het probleem. Ik heb het entertainment pakket van CD. Ik ontvang oa ook ESPN America, Motors TV (fr), Yacht & Sail maar geen commerciele zenders (RTL4 enzo) Discovery science, SyFy en de fapchannels die ik geactiveerd heb. Mijn signaalsterkte is op of over de 4 uit 5 en de balk ik groen.

 

Dit vind ik erg raar. Misschien weet iemand wat ik fout doe? Bij voorbaat dank voor het antwoord. Ik kon het verder nergens vinden.

 

Rex.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij is de Philips DSR2211 een ontvanger die alleen MPEG2 ondersteunt, geen MPEG4. Ik hoop dat dat een bewuste keus is geweest aangezien Canal Digitaal steeds meer overstapt naar MPEG4.

Dat is trouwens niet de oorzaak van jouw probleem, de commerciëlen zijn volgens Lyngsat nog steeds in MPEG2 via Astra1 te ontvangen. Als ik die site goed snap zijn het ook niet alleen de horizontale of verticaal gepolariseerde zenders die je mist. Ik snap het dus ook even niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alle zenders van het entertainment pakket wilt ontvangen, zal je over moeten

stappen naar een HD ontvanger, de meeste zijn alleen maar meer te ontvangen

met HD ontvanger.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discovery Science (23 mp4) Consumenten 24 (23 mp4 Syfy (23 mp4)

 

Je noemde er een paar zenders, die je alleen maar kunt krijgen met hd ontvanger,