Ga naar inhoud


Open Pli stabiel


Gast vincere

Aanbevolen berichten

Hallo heeft iemand eenig idee wanneer de open PLI stabiel versie 2.0

Ik gebruik nu de versie v 1.0 van 24 september 2010.

Ik heb ergens gelezen dat hij in februari / maart uit zou komen.

Mijn vu duo begint steeds vaker heel even kleine freezers te vertonen dat had ik een paar weken geleden nog niet. gr vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vincere
Hallo heeft iemand enig idee wanneer de open PLI versie 2.0 stabiel is?
Nu. Gewoon gebruiken.

Origineel bericht van: vincere
Mijn vu duo begint steeds vaker heel even kleine freezers te vertonen dat had ik een paar weken geleden nog niet.
Hoe komt dat dan? Software slijt niet, hardware wel crazy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaide ook die versie en ik heb begin deze week besloten na veel nalezen en even de kat uit de boom te hebben bekeken de v2.0 beta geïnstalleerd en kan enkel maar zeggen: DOEN!

Zapt veel vlugger en alles gaat zeer vlot.

 

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Duolist en alle anderen ik bedoelde eigenlijk de stabele versie 2.0 van Pli die volgens mij nog niet uit is niet de beta versie.

En jullie hebben het over de beta versie. gr vincere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er mis met de Beta-versie. Je hebt de laatse stand (lees ontwikkeling) van de image, Pli 2.0.

Ook al gebruik je dit weer een maand of 2 zonder updates heb je toch een prima stabiele image gedurende genoemde periode ? Altijd beter als een versie van vorig jaar.

 

Tip. Vergeet gewoon dat Beta verhaal en denk bij de laatste nightly; "Dit is nu mijn officiele Pli-image, versie 2.0"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wordt het ook vaak niet helemaal goed geïnterpreteerd.

 

Je hebt enerzijds defintieve versie's en beta versies en daarnaast heb je stabiele en onstabiele versies.

 

De huidige betaversie IS stabiel. Heb je eenmaal openpli 2.0 erop, en het loopt lekker, hoef je natuurlijk ook niet meer te updaten, als je op dat moment tevreden bent met wat je hebt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincere
Hallo Duolist en alle anderen ik bedoelde eigenlijk de stabele versie 2.0 van Pli die volgens mij nog niet uit is niet de beta versie.
En jullie hebben het over de beta versie. gr vincere.


Open Pli 2.0 beta = stabiel
over die versie heeft iedereen het hier

metus vincere!
installeer de laatste versie van PLI 2.0 beta
doe dan niet de dagelijkse update daarvan, daar kan gezien de constante ontwikkeling wel eens een probleem in zitten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog een andere optie: je kunt ViX gebruiken.

ViX maakt images die gebaseerd zijn op PLi 2.0 (ook voor de Solo), maar voert niet alle updates zomaar door. ViX test die eerst en pas na hun goedkeuring worden die (via een online update) opgenomen in het image. De bedoeling is dat er op die manier zo'n tweemaal per week wordt geupdate.

 

ViX heeft ook weer, zoals imagebakkers altijd doen, een aantal extra's ingebakken. Of je daarop zit te wachten is de vraag, maar ik denk dat je er ook geen last van hebt.

Eigenlijk kan je ViX dus zien als stable-releases van de beta-PLi's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pli zou er goed aan doen dat "beta" eraf te halen, wekt toch verwarring. Oude versie wordt ook niet meer ondersteund, er is eigenlijk geen reden meer de oude versie te gebruiken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Pli zou er goed aan doen dat "beta" eraf te halen, wekt toch verwarring.
Nee, dat kan niet: je kunt een beta niet even een andere naam geven. En het gebruik van de nightly's is toch wel heel anders dan van een "officiële release".
En als je even geduld hebt komt er vast wel een "officiële release" naast de beta's: dan is alle eventuele onduidelijkheid voorbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...