Ga naar inhoud


[ET9000] HDMI wordt niet vanzelf actief na standby


Gast Mreffe

Aanbevolen berichten

Mooi dat het is opgelost, inderdaad heeft ieder merk zijn eigen naam voor de CEC implementatie en zorgen ze er helaas ook voor, dat er zelden sprake is van onderlinge compatibiliteit.

 

Gr

JeDeJe

 

 

----------------------------

Clarke Tech ET-9000 E2, TF 7700HDPVR E2 Smartmouse, TF 7700HDPVR Titan smargo, HTPC met TT-3200-S2 en DVB-T, Visiosat A1-A2-A3-HB, SG-2100A, 78cm schotel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: videodok
Is dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb 2 ET9000's en op 1 van de TV's dit zelfde probleem. TV staat aan en op HDMI. Bij opstarten uit standby, geen beeld op hdmi. Bij opstarten uit deep standby wel beeld, maar opstarten uit deep standby duurt best lang.


Sorry dat ik het hier niet heb terug gekoppeld, het is inmiddels gelukt. Ik heb de tv in hotelmodus gezet en deze start nu automatisch op op HDMI. Werkt prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi allemaal,

Ik heb mijn ET9000 verbonden via HDMI aan een Samsung 40C530.

Ik heb sinds een week het probleem dat als ik de TV op standby zet en de volgende dag aanzet geen beeld krijg en de Xtrend opnieuw moet starten.

Ik heb CEC uitgezet, alle energie besparing instellingen uitgezet, de laatste software op de Xtrend gezet en alle tips en trick opgevolgd in de diverse fora. Echter dit alles mag niet baten.

Het is niet duidelijk of het aan de box of de TV ligt?

De televisie heeft namelijk een firmware upgrade gehad en heeft nu een versie van maart 2011 (zou de oorzaak kunnen zijn maar kan ik niet vaststellen omdat downgraden niet kan).

Iemand nog een lumineus idee omdat ik het niet meer snap confused

 

p.s. Ik ga nog wel een herinstallatie van de box proberen tired

Dreaming of a ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...