Ga naar inhoud


edpnet & TV Vlaanderen


CronoS

Aanbevolen berichten

Binnenkort kan je via edpnet (aanbieder voor Internet en Telefonie) ook een TV Vlaanderen abonnement afsluiten.

 

bron: http://www.edpnet.be/content/download/2062/71574/version/2/file/edp_020311_digitale-TV_B_nl.pdf

 

 

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites


jammer dat ze het niet in nederland doen ik heb al jaren edpnet en sattv.

Maar ik moet toegeven in het begin, toen ze net in nl begonnen was het wat minder, maar tegenwoordig gaat het erg goed via edpnet.

 

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Origineel bericht van: bccrew
Losse smartcards zullen wel niet beschikbaar zijn zeker?

Waarschijnlijk wordt je verplicht een Philips decoder aan te schaffen.. frown

Ik denk het wel; er is nu een vooraankondinging op de website van edpnet: http://www.edpnet.be/thuis/digitale-televisie/digitaletv

Ik ben niet echt onder de indruk van het "triple play" aspect, het is net zo duur allemaal dan als je de abonnementen los afsluit.. Er is alleen 1 maand gratis internet aangeboden.

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren contact gehad met edpnet, maar een vermindering van prijs omdat je dan een bundel hebt mag je vergeten! Nu had ik de vraag om internet bij mij thuis te leveren, goed meneer wij gaan dit onderzoeken! Na een tijdje kwam een reactie van dat dit mogelijk was, maar ik wil enkel internet zonder abo van een vaste lijn, geen probleem maar dit kost je wel 13 euro meer voor de lijn zonder vaste telefoon! Waar ik nu zit voor internet betaal ik maar 6 euro voor het koperpaar. Raar dat de eene provider meer vraag voor het zelfde als de anderen.

 

homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gaat een beetje off topic, maar op de ADSL- of VDSL-markt zijn tegenwoordig gekke prijzen te zien.

Onder druk van de prijzen van telenet en belgacom staan een paar operatoren zoals Base en Mobistar met hun prijzen voor 'internet thuis' buiten concurrentie , maar dan in negatieve zin.

Niet moeilijk in een markt waar alternatieve aanbieders bij één bedrijf terecht kunnen voor de huur van de lijn. Die andere grote operator laat geen MVNO's toe, dus daar moet je niet eens gaan aankloppen.

 

Kijk bv eens op de website 'ispmonitor' bij operatoren. Vergelijk de snelheid van de lijn met de prijs. Dan zie je dat er inzake tarieven op dit moment rare dingen gebeuren.

 

Ontopic : in deze vergelijking komt EDPNET er minder berooid uit dan zijn concurrenten.

Maar waarom je een pack zou moeten nemen aan die prijzen is me totaal onduidelijk ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Ik ben niet echt onder de indruk van het "triple play" aspect, het is net zo duur allemaal dan als je de abonnementen los afsluit...

 

en of je gelijk hebt, Cronos! Mijn "triple play" met belgacom vaste lijn + TVV basisabo + mobile vikings (data) kost ca € 42,00/maand. En binnenkort wordt dit € 45,00/maand inbegrepen data & GSM.

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is €12,1 inclusief BTW voor een raw copper line. Als je een Belgacom lijn hebt moet je dit niet betalen. Als je EDPNet telephony hebt moet je die € 12,1 ook niet betalen (maar wel € 10 voor hun telefonie diensten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Yen
Het is €12,1 inclusief BTW voor een raw copper line. Als je een Belgacom lijn hebt moet je dit niet betalen. Als je EDPNet telephony hebt moet je die € 12,1 ook niet betalen (maar wel € 10 voor hun telefonie diensten)


Terug typisch Belgisch...Wie snapt de logica...Je betaalt 2 euro per maand meer
als je een dienst minder afneemt...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...