Ga naar inhoud


De harde schijf blijft draaien ?


Pedro4

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Pedro4
Ik heb hem bij de timeshift settings uitgezet en toen was het goed.
Ik heb voor de zekerheid nu ook de extensie timeshift eraf gegooit.
Ik ga binnenkort de timeshift via usb proberen zoals Gerard beschreven heeft.

Allen bedankt en je ziet maar: niet meteen een nieuwe image erop.
Ik heb weer wat geleerd.

Probleem opgelost en case closed. Thanks !!!!

Met een nieuwe image was dit ook opgelost, want PTS zit standaard niet in een image.
En dat had je ook gelijk de laatste drivers gehad.


niet eens, OpenPli schrijft als je autobackup aan hebt gratis autoinstall weg in de backup dir, zou je dan OpenPli er weer schoon op terugzetten krijg je 'gratis' die auto-timeshift er weer bij terwijl je denkt opnieuw schoon te zijn begonnen.

Uitzoeken en oplossen was hier echt de beste optie, hulde aan topicstarter dat hij dat doorgezet heeft

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: aardbeì
niet eens, OpenPli schrijft als je autobackup aan hebt gratis autoinstall weg in de backup dir, zou je dan OpenPli er weer schoon op terugzetten krijg je 'gratis' die auto-timeshift er weer bij terwijl je denkt opnieuw schoon te zijn begonnen.

Uitzoeken en oplossen was hier echt de beste optie, hulde aan topicstarter dat hij dat doorgezet heeft

Ik denk dat dat alleen is weggelegd voor een gevorderde gebruiker en de poster klinkt niet gevorderd, dus het lijkt me sterk dat hij die autobackup heeft.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SnijdeA

Door eeuwig te blijven flashen zal hij dat niet worden ook, wel door te zoeken en leren wink

 

 

@meteoo

Origineel bericht van: metoo
autoinstall moet je zelf aanzetten in autobackup en kun je toch ook opschonen voor flashen

 

Ik heb me in ieder geval 1 keer laten verrassen door het autoinstall file, herinnerde me niet dat ik 'm aangezet had om mee te backuppen en hopla daar stond ie, wellicht dat de autobackup plugin ook aan veranderingen/verbeteringen onderhevig is...

 

Auto-timeshift moet je ook zelf aanzetten/installeren, maar die was er ook ongemerkt ingekomen wink

 

Is het dan niet veel beter om uit te zoeken wat er aan de hand is? Daar leer je tenminste nog eens wat van zodat je je niet als die spreekwoordelijke ezel 2 keer aan dezelfde steen stoot.

 

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk gewoon eens wat voor mappen er op je hdd staan net wat Sigma hierboven zegt er moeten maar een paar mappen officeel opstaan en dat is movie/usr/lost+found.en als er meer op staat dan moet je kijken wat dat is enof je dat kan uitzetten.zo niet dan de firmware er opnieuw opzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
@SnijdeA
Door eeuwig te blijven flashen zal hij dat niet worden ook, wel door te zoeken en leren wink


@meteoo
Origineel bericht van: metoo
autoinstall moet je zelf aanzetten in autobackup en kun je toch ook opschonen voor flashen


Ik heb me in ieder geval 1 keer laten verrassen door het autoinstall file, herinnerde me niet dat ik 'm aangezet had om mee te backuppen en hopla daar stond ie, wellicht dat de autobackup plugin ook aan veranderingen/verbeteringen onderhevig is...

Auto-timeshift moet je ook zelf aanzetten/installeren, maar die was er ook ongemerkt ingekomen wink

Is het dan niet veel beter om uit te zoeken wat er aan de hand is? Daar leer je tenminste nog eens wat van zodat je je niet als die spreekwoordelijke ezel 2 keer aan dezelfde steen stoot.

Ik ben het volledig met je eens. Prettig weekend.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...