Ga naar inhoud


iphone4 ios updaten met extern gedownloaden ios


Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik wil mijn iphone4 een update geven met van een andere site gedownloade versie ios dit zit in een zip file.

nu is mijn vraag hoe krijg ik deze op mijn iphone4 met itunes >

in moet ik het gezipte file eerst uitpakken ?

 

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites


Peterksr Ik merk dat je geen ervaring hebt in dit soort zaken. Alles is op te lossen maar ik raad je voorzichtigheid aan. Ga niet zomaar zitten pielen met "andere" firmwares. De kans is groot dat je een onderzetter over houdt en daar is de telefoon te mooi voor.

 

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Peterksr Ik merk dat je geen ervaring hebt in dit soort zaken. Alles is op te lossen maar ik raad je voorzichtigheid aan. Ga niet zomaar zitten pielen met "andere" firmwares. De kans is groot dat je een onderzetter over houdt en daar is de telefoon te mooi voor.



dank je voor de waarschuwing ik heb ooit wel mijn iphone 3gs gejailbraekt maar ben even kwijt hou het allemaal gaat.
ik heb nu de zelfde firmware versie gedownload maar is een zip file en als ik die uitpak krijg ik een map met diverse files,of zou ik de zipfile moeten renamen?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik denk dat je voor dit soort specifieke dingen beter het Iphone forum kunt bezoeken...Daar wordt het één en ander duidelijker omschreven.(Iphone forum ff google gebruiken)

 

Verder kunnen hun je wel helpen met software die "vertrouwd"is en getest.

 

Succes,

 

Merkedesch

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hem al gelukt hoor...

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nee nog niet, er is wel al een tethered jailbreak inmiddels

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...