Ga naar inhoud


Welke sat ontvanger


rkvdm1

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

Na een aantal jaar weinig aan mijn sat hobby gedaan tehebben is het nu weer tijd voor een nieuwe start. Nu ben ik nog in het bezit van een dreambox 7000 en 7025. maar wil graag een hd ontvanger kopen .er is zoveel nieuws graag advies? vu+ azbox ed welke op dit moment het meest hot is .dankjewel .groet Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi aller eerst welkom hier op dit forum

 

Ik zie dat je twee Dreams hebt dus toch eigenlijk een fan van Dream

 

ja een DM800HD se of een DM8000HD de laatste is wel aan de prijs maar dan krijg je ook wel wat.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ron, doordat je je vraag in het dreambox forum stelt, lijkt het antwoord voor de hand te liggen.

 

Dreambox heeft inderdaad een aantal HD opties. De keus daartussen wordt vooral bepaald door het aantal tuners dat je wilt kunnen gebruiken. Zie hun website. als je meer dan twee tuners wilt kunnen gebruiken, kom je bij de 8000 uit. Maar die kun je ook nemen omdat je er een schijf en dvd brander in wilt kunnen bouwen.

 

Nieuwe modellen van DM hebben we het nog maar niet over: Of die volgende week of pas in de herfst komen, weet niemand.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in het bezit van de DM8000HD en ik moet zeggen het is de ferrari onder de Dreamboxen,maar zo gezegt betaal je daarvoor een uitstekende alternative vind ik dan de DM800HD-SE heeft in prinsipe de zelfde mogelijkheden dan de DM8000 alleen dus geen 4 tuners zoals in de DM8000 kan.Een Tip kijk gewoon even goed rond en weeg af wat je wil maar koop geen goedkoop model als ze in werkelijkheid duurder zijn,Dan heb je zeker een Clone.En dan zit je hier verkeerd.

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: rkvdm1
Na een aantal jaar weinig aan mijn sat hobby gedaan tehebben is het nu weer tijd voor een nieuwe start. Nu ben ik nog in het bezit van een dreambox 7000 en 7025. maar wil graag een hd ontvanger kopen .er is zoveel nieuws graag advies? vu+ azbox ed welke op dit moment het meest hot is .dankjewel .groet Ron

Zo lezend dat je ook een 7025 hebt, wil je vast een twin-tuner. Op dit moment kun je gaan voor een 8000 met alle mogelijkheden vandien. Eventueel kun je even wachten op de verwachte 7020HD, waar je ook een tweede tuner in kunt prikken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...